اولگنار سولسشایر نسبت به اضافه شدن هافبک دانمارکی تاتنهام به ترکیب تیمش علاقه‌مند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «میرر» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد بنا به درخواست اولگنار سولسشایر به دنبال به خدمت گرفتن کریستین اریکسن است و حتی حاضر است دستمزدی سه برابر چیزی که این بازیکن در حال حاضر از تاتنهام دریافت می‌کند به وی پیشنهاد بدهد.

باشگاه منچستریونایتد در حالی هافبک دانمارکی را جزو اولویت‌های خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی قرار داده که برای جذب وی کار سختی در پیش دارد، چرا که باشگاه رئال مادرید نیز وضعیت اریکسن را از نزدیک زیرنظر دارد.

محتمل بودن جدایی آندر هررا و خوان ماتا که قراردادشان با باشگاه منچستریونایتد در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، سرمربی نروژی شیاطین سرخ را وادار می‌کند تا پیش از هر چیزی به فکر تقویت خط میانی تیمش بیفتد. از دکلان رایس، هافبک ۲۱ ساله وستهام نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر منچستری‌ها یاد شده است.

اریکسن ۲۷ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۰ با تاتنهام قرارداد دارد، هنوز نسبت به تمدید قراردادش با این باشگاه انگلیسی ابراز تمایل نکرده است و به نظر می‌رسد ناکامی در کسب جام، این بازیکن دانمارکی را به جدایی از جمع اسپرزها ترغیب کرده است.

اریکسن که در سال ۲۰۱۳ از آژاکس به تاتنهام پیوست، تا کنون در ۲۶۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و ۶۴ گل نیز به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.