تیم‌های فوتبال پیکان و سایپا در آغاز هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، به مصاف تیم‌های شمالی می‌روند و امیدوارند بتوانند به عملکرد خوب خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ هفته بیست‌وسوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز می‌شود.

* سپیدرود رشت - پیکان

پس از حضور نادر دست‌نشان روی نیمکت سپیدرود، سرخپوشان گیلانی یک تساوی در آبادان و یک شکست مقابل پرسپولیس داشته‌اند. سپیدرود که اکنون فاصله‌ای پنج امتیازی تا فرار از منطقه خطر دارد و کار سختی برای فرار از سقوط پیش روی خود می‌بیند، نیاز شدیدی به سه امتیاز دیدارهای خانگی خود، از جمله بازی این هفته مقابل پیکان دارد.

خودروسازان نیز پس از اینکه نیم‌فصل دوم را با دو شکست آغاز کردند، هشت امتیاز در چهار هفته اخیر به دست آورده‌اند و به نظر می‌رسد شاگردان حسین فرکی روی نوار موفقیت گام برمی‌دارند. پیکانِ ۲۴ امتیازی نیز در صورت شکست سپیدرود، صعودی چهار پله‌ای را تجربه می‌کند و به رتبه ششم جدول خواهد رسید.

* سایپا - نساجی مازندران

شاگردان علی دایی در روز غیبت سرمربی تیم خود برابر تیم بحران‌زده لیگ برتر صف‌آرایی می‌کنند. سایپا بعد از تساوی ارزشمند مقابل تراکتورسازیِ پرمهره، در جم برابر پارس جنوبی مساوی کرد و سپس فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان را شکست داد. در صورتی که نارنجی‌پوشان در هر دو بازی معوقه خود به پیروزی برسند، باز هم هفت امتیاز با پنج تیم بالای جدول فاصله خواهد داشت، اما با این وجود تلاش می‌کنند رده ششم را حداقل برای خود حفظ کنند.

نساجی هم در شرایطی وارد این بازی می‌شود که با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. قرمزپوشان مازندرانی پس از کناره‌گیری رسمی فرهاد صنیعی‌فر از مالکیت باشگاه نساجی، بارها از مشکلات مالی گلایه کردند و حتی دست به اعتصاب زدند. مجید جلالی در نشست خبری پیش از این مسابقه، گفت که بازیکنان نساجی تلاش می‌کنند دل سیل‌زدگان مازندرانی را با کسب پیروزی در این فصل شاد کنند و این امر ممکن است انگیزه مضاعفی به سرخپوشان شهر خسته بدهد.

مجید جلالی: می‌خواهیم مردم مازندران را خوشحال و از رنج‌های آنها کم کنیم

برنامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه - ۸ فروردین ۹۸ سپیدرود رشت - پیکان تهران، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه سردار جنگل رشت سایپای تهران - نساجی مازندران، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه شهدای شهر قدس

جمعه - ۹ فروردین ۹۸ ماشین‌سازی تبریز - فولاد خوزستان، ساعت ۱۷، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پدیده مشهد - پارس جنوبی جم، ساعت ۱۷، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد فولاد مبارکه سپاهان - نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۹، ورزشگاه نقش جهان اصفهان استقلال خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۹، ورزشگاه غدیر اهواز

شنبه - ۱۰ فروردین ۹۸ پرسپولیس - استقلال، ساعت ۱۶، ورزشگاه آزادی

یکشنبه - ۱۱ فروردین ۹۸ صنعت نفت آبادن - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۷، ورزشگاه تختی آبادان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.