مدیرعامل استقلال گفت: دوستان در فدراسیون فوتبال می‌دانند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به ویژه قسمت صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی رسماً اعلام کرده بودند که استقلال حذف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی, درباره حضور خود در استقلال، تصریح کرد: از ابتدای فصل به خانواده بزرگ استقلال وارد شدم و باعث خوشبختی و افتخار بنده است که در کنار عزیزان استقلال هستم. بیش از ۴۰ سال طرفدار استقلال بودم و با خوشی‌های این تیم خوشحال و با شکست آن محزون شدم و افتخار می‌کنم کنار استقلال هستم. اگر توانسته باشم آنها را خوشحال کنم، باعث افتخار بنده است. اوایل حضور من دوران بسیار سختی بود ولی توانستیم با کمک کادر فنی، بازیکنان و هوادارانی که همیشه ما را حمایت کردند، روزهای خوبی برای استقلال بسازیم و امیدوارم باز هم به جایگاه بالاتر با استعانت از خداوند متعال کمک بازیکنان، کادرفنی، هواداران دست پیدا کنیم.

«استقلال در سال ۱۳۹۷ به سختی توانست مجوز حرفه‌ای‌سازی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند» مدیرعامل استقلال, درباره سپری کردن این خوان بزرگ و نحوه آن، خاطرنشان کرد: من هنوز درباره آن موضوع صحبت نکردم و ناگفته‌هایی دارم؛ روزهای سختی بر ما گذشت. آقای مهدی و دوستان در فدراسیون فوتبال می‌دانند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به ویژه قسمت صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی رسماً اعلام کرده بودند که استقلال حذف شده است. به صراحت این موضوع را اعلام کردند. من به همراه خطیر به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتیم. مذاکرات گسترده‌ای داشتیم و یک جلسه نیز آقای خطیر با آقای مهدی به مالزی رفتند. در یک مرتبه ۱۰ ساعت متوالی جلسه داشتند و بعد از ۱۰ ساعت نیز آقایان برای صدور مجوز حرفه ای قانع نشدند و در بازگشت به تهران جلسات متعدد در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برگزار شد. باید از شخص وزیر ورزش و جوانان سلطانی فر، معاونان ایشان داورزنی و افشین داوری، دوستان در فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مختلف به ویژه آقایان تاج و مهدی تشکر ویژه داشته باشم. وی تصریح کرد: ناگفته‌های بسیاری وجود دارد. یک کار غیرممکن با تلاش جمعی ممکن شد. یک رایزنی و دیپلماسی پشت پرده با مقامات فدراسیون آسیا، عزم جدی داخل باشگاه با کمک آقایان حاجیلو، عبداللهی، مباشری، دکتر نوروزی و خطیر و همه عزیزان در باشگاه انجام شد و جلسات زیادی داشتیم. از همه عزیزانی که به آنها بدهکار بودیم اما به ما کمک کردند تا این مجوز را دریافت کنیم. به تعبیر شما، این موضوع یک خوان بزرگ بود که با عزم دست جمعی و ملی از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه انجام شد و امیدوارم سال آینده‌ این مشکلات را نداشته باشیم.

فتحی, عنوان کرد: اجازه بدهید روزهای پایانی سال است و کام هواداران را تلخ نکنیم. ناگفته های ما مربوط به ناخن خشکی برخی است که از مبالغ کم نمی‌گذشتند و ما نیز با محدودیت بودجه رو به رو بودیم. برخی عزیزان دو سوم طلب خود را بخشیدند و به دلیل آنکه تعداد آنها زیاد است، من از کسی اسم نمی‌برم. یک عزیزی وقت چک را گرفت و امضا کرد به من گفت اگر نیاز است، این چک را به فرد دیگری بدهید و این لحظه خستگی کار از بدن خارج می‌شد. مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: گاهی اوقات نیز تا نیمه شب در باشگاه می‌نشستیم و عزیز بزرگواری می آمد و باید او با چانه می زدیم و شاید موقعیت ایشان نیز به شکلی بود که نمی توانست با ما همراهی کند و این از جمله نا گفته‌هایی است که اجازه بدهید در دل من بماند. در هر حال کسب این مجوز را که یک کار بسیار مشکل و نشدنی بود، تبریک می‌گویم. کنفدراسیون رسما اعلام کرده بود استقلال حذف شده و دوستان در فدراسیون می دانند؛ آقای ساکت دبیر کل وفت فدراسیون به ما گفتند که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که این کار نشدنی است و تلاش نکنید اما شما به مالزی بروید و تلاش خود را انجام دهید. در هر حال روزهای بسیار سختی بود که پایان شیرینی داشت.

وی در ادامه درباره بهار و فروردین سخت و تعیین کننده برای استقلال و برنامه‌های آبی پوشان در این مدت، تصریح کرد: سال تعیین کننده‌ای پیش رو داریم. تا اردیبهشت فصل تمام می‌شود. پرسپولیس و ذوب‌آهن و ما که در دو جبهه می‌جنگیم کار سختی داریم. در بازی‌های آسیایی و بازی‌های لیگ به میدان می‌رویم و بازی‌ها فشرده است. استقلال به آمادگی تقریبا خوبی رسیده و بچه ها آمادگی خوبی دارند و کادرفنی شناخت کافی از تیم دارند و از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم روزهای خوبی را ببینیم و شروع سال جدید، با برد در دربی همراه با یک بازی تماشاگر پسند و زیبا باشد. سپس در لیگ قهرمانان آسیا در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم و در پایان اردیبهشت ماه امیدوارم جام قهرمانی را تقدیم هواداران و عاشقان استقلال بکنیم.

فتحی در بخش بعدی صحبت‌های خود خطاب به هواداران گفت: باید مانند همیشه از هواداران عزیز و فهیم استقلال تشکر کنم. این هواداران با وجود مشکلات اقتصادی که بر جامعه، فوتبال و باشگاه ما حاکم است، حامی استقلال بودند و من شرمنده آنها می شویم وقتی می بینم هواداری ۱۰۰۰ کیلومتر برای دیدن بازی استقلال راه آمده است. باید بگویم شرمنده هواداران استقلال هستم و از آنها خواهش می کنم دست پر مهر و پر لطف خود را بالا سری استقلال نگه دارند زیرا ما در نبود هواداران، هیچ چیز نداریم و موجودیت استقلال زیر سوال می رود. استقلال در این هفتاد و چند سال هر چه داشته از هواداران داشته است. امیدوارم دست پر مهر شما روی شانه استقلال باشد و ما، بازیکنان و کادرفنی را حمایت کنید. در سختی ها کنار ما بودید و می‌خواهم که از تیم خود حمایت کنید. با حمایت شما بهترین روز ها را رقم خواهیم زد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه، معاونان، کارمندان و همگی برای شما تلاش می کنیم و بهترین روزها را برای شما رقم خواهیم زد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: مجدداً از همه دوستان، همکاران باشگاه، معاونین، تک تک کارمندان، بازیکنان، کادرفنی، کادر سرپرستی و همه تشکر می‌کنم. روزهای پایانی سال است و از این فرصت استفاده می‌کنم تا به روح پر فتوح همه بزرگان تاریخ استقلال که در کنار ما نیستند، مرحومان حجازی، پورحیدری، احدی، مظلومی، دانایی فرد، جان ملکی، جدی کار و همه عزیزان درود بفرستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )