سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به نتایج خوبی که تیمش کسب کرده است، گفت: موفقیت ذوب‌آهن اولین و آخرین هدف من در لیگ است و از کار کردن در این باشگاه واقعا لذت می‌برم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن بعد از پشت سر گذاشتن روزهای نه چندان خوب، در هفته‌های اخیر شرایط ایده آلی را تجربه می‌کند.

شاگردان علیرضا منصوریان پس از غلبه بر الکویت و پیروزی مقابل الغرافه و راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد تیم مدعی قهرمانی پدیده را در مشهد شکست دهد، سپس النصر تیم دوم لیگ عربستان را در پی یک کامبک با نتیجه ۳-۲ در امارات شکست داده و استقلال خوزستان را هم در اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

علیرضا منصوریان در آستانه سال نو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبل از هر چیز سال نو را به همه هموطنان عزیزم در هرکجای دنیا که هستند و به طور کلی به هر فردی که قلبش برای ایران عزیز می‌تپد تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم سال ۹۸ سالی خوب برای همه هموطنان من باشد و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات مملکت نیز از بین برود.

منصوریان با تاکید بر رضایت از کار کردن در باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: از آقایان دکتر یزدی زاده مدیر عامل کارخانه، مهندس شهنازی رئیس هیأت مدیره و سعید آذری تشکر ویژه می‌کنم و اگر موفقیتی در این تیم حاصل شده نقش این عزیزان در این موفقیت کم نیست.

وی افزود: همواره آرزو داشتم که با دو مدیر کار کنم. یکی امیررضا واعظ آشتیانی و یکی هم سعید آذری. خیلی خوشحالم که امروز در کنار سعید آذری هستم و هدایت تیمی را بر عهده دارم که او مدیرش است.

منصوریان با اشاره به پیروزی‌های اخیر ذوب آهن گفت: به شخصه این پیروزی‌ها را موفقیت نمی‌دانم و به آن افتخار نمی‌کنم. زمانی این پیروزی‌ها برای من ارزش دارد که تیم به جایگاه مناسبی در جدول برسد. جایگاهی که در شأن باشگاه بزرگ ذوب آهن باشد.

سرمربی سبز پوشان تصریح کرد: امروز به نتایج تیمم افتخار نمی‌کنم بلکه به جوانانی که در این تیم رشد کرده و در مسیر ستاره شدن را طی می‌کنند افتخار می‌کنم. ذوب آهن با این جوانان آینده‌ای روشن پیش رو دارد.

منصوریان بیان داشت: باید واقعیت را پذیرفت و واقعیت درباره تیم ما این است که در مسیر قهرمانی نیستیم. من موظف به قدم برداشتن برای موفقیت ذوب آهن هستم و اولویت اول و آخر من موفقیت این تیم است و برای آن ناچارم تلاش کنم تا مقابل هر حریفی از مدعی قهرمانی گرفته تا کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر تلاش کرده و همه توان خودم و تیمم را صرف کنم.

وی در خصوص قهرمان لیگ هجدهم گفت: برایم جالب است کدام تیم قهرمان می‌شود و از هم اکنون به تیم قهرمان تبریک می‌گویم و هر کدام از این چهار پنج تیمی که در کورس قهرمانی هستند به یک اندازه شایسته رسیدن به این مقام هستند. امیدوارم هر کدام که مستحق‌تر هستند به حق شأن برساند.

سرمربی ذوب آهن گفت: در این باشگاه خیلی راحت هستم. اینجا فقط سرمربی هستم و از سرمربی بودن لذت می‌برم. از ساعت ۹ صبح با عشق کارم را همراه با گروهم در دفترم آغاز می‌کنم و تا ۹ شب درگیر تیم هستم. در ذوب آهن همه مجموعه تلاش می‌کنند تا مربی فقط مربی باشد و روی مسائل فنی تمرکز کند.

منصوریان با ابراز تشکر از هواداران ذوب آهن گفت: هرچند تعداد هواداران ذوب آهن زیاد نیست، اما آنها بسیار متعصب، وفادار، با معرفت و با محبت هستند. کمیت هواداران ذوب پایین اما کیفیت آنها بسیار بالا است. امیدوارم در کنار و با حمایت آنها سال خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.