حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان ابراز امیدواری کرد بازیکنان این تیم با موفقیت در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ عیدی خوبی به مردم بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید کشورمان با ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و دیگر مسئولان ورزش در تمرین این تیم اظهار داشت: جا دارد از وزیر ورزش و جوانان، آقایان صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان) و سجادی و همچنین سایر عزیزان که تشریف آوردند، تشکر کنم.

وی با اعلام اینکه مشکل برگزاری دیدارهای تیم فوتبال امید کشورمان در ورزشگاه آزادی برطرف شده است، گفت: مشکلاتی در فدراسیون داریم که مهدی تاج نهایت تلاش خود را برای تیم امید می‌کند. امیدوارم بازیکنان ما در بازی‌های پیشِ رو طوری کار کنند که عیدی خوبی به مردم بدهند. درخواست کرده‌ایم که هواداران به همراه خانواده‌های‌شان به ورزشگاه بیایند.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم امید پولی نگرفته‌اند، اما صحبت درباره پاداش به آنها انگیزه می‌دهد. وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک قول دادند که روحیه مضاعفی از این بابت به بازیکنان بدهند.

استیلی با اشاره به مشکلات تیم امید بیان کرد: ما حداقل ۲۰ روز نیاز داشتیم که تمام بازیکنان کنار هم باشند، اما دو روز است که بازیکنان را داریم. با این حال، اللهیار صیادمنش، رضا آذری، سلطانی‌‌مهر و همچنین یونس دلفی مصدوم شدند. انتظار می‌رفت که چون بازی‌های لیگ فشرده است و این بازیکنان جوان هستند، بیشتر تلاش کنند تا خودشان را به مربیان نشان بدهند. سعی می‌کنیم در بازی‌های پیش رو نمایش خوبی داشته و عیدی خوبی به مردم بدهیم.

وی در خاتمه یادآور شد: ما خیلی تلاش کردیم و جلساتی با فتاحی (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) داشتیم، اما امکان تعویق بازی‌های لیگ نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.