تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان نساجی است و آبی‌ها امروز این شانس را دارند تا با غلبه بر این تیم به صدر جدول برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز در حالی در هفته بیست و دوم میزبان تیم نساجی است که در صورت پیروز نشدن پرسپولیس در رشت، شانس رسیدن به صدر جدول را دارند.

شفر در حالی امروز تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که تعدادی از بازیکنانش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.

از جمله غایبان امروز استقلال، خسرو حیدری، وریا غفوری و امید نورافکن هستند. ۳ بازیکنی که در نیم فصل دوم انتخاب‌های اولویت دار شفر برای ایستادن در پست دفاع کناری بودند.

آبی پوشان امروز خسرو حیدری و وریا غفوری را به دلیل مصدومیت و امید نورافکن را به دلیل همراهی تیم ملی امید در اختیار ندارند تا سرمربی این تیم برای انتخاب مدافعان کناری‌اش با چالش تازه‌ای مواجه شود.

شفر برای پست مدافع راست دو گزینه دارد. اول آن که فرشاد محمدی مهر را بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی به ترکیب اصلی فراخوانده و همچنان از پژمان منتظری در قلب دفاع استفاده کند و دوم این که منتظری را به دفاع راست برده و از زوج چشمی-دانشگر در قلب خط دفاعی‌اش سود ببرد.

سرمربی آبی پوشان اما برای پر کردن جای خالی نورافکن در دفاع چپ گزینه‌های بیشتری دارد. شفر در پست دفاع چپ آنقدر بازیکن دارد که در غیاب نورافکن، با خیالی آسوده روی نام میثم تیموری هم قلم گرفته و او را در لیست هجده‌نفره تیمش هم قرار ندهد و باز هم دو مدافع چپ تخصصی به اسم زکی‌پور و سهرابیان داشته باشد تا یکی از این دو را جانشین کاپیتان تیم ملی امید در ترکیب ثابت تیمش نماید.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.