محمدنژادمهدی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در لیگ قهرمانان آسیا گروه ما نسبت به پرسپولیس و استقلال آسان‌تر است.

محمد نژادمهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل النصر عربستان اظهار داشت: ما بازی سختی در پیش داشتیم و النصر در لیگ عربستان تیم دوم جدول است. خدا را شکر که سه امتیازی مهم به دست آوردیم، آن هم در شرایطی که استقلال و پرسپولیس متأسفانه نتوانستند در این هفته به برد برسند. امیدوارم بازی بعدی برابر الوصل را هم با برد پشت سر بگذاریم تا گام بلندی برای صعود از این گروه برداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد ذوب‌آهن در گروه آسانی قرار گرفته است، تأکید کرد: اگر بخواهید گروه ما را با گروه استقلال و پرسپولیس قیاس کنید، طبیعتاً گروه ما آسان‌تر است، ولی در مجموع هیچ مسابقه‌ای در لیگ قهرمانان آسان نیست. شما دیدید که الزورا پنج گل به الوصل زد و فعلاً صدرنشین گروه ماست.

نژادمهدی که در بازی با الغرافه یک گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، با ابراز خرسندی از گلزنی به النصر گفت: این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود و آن را به هم‌بازی‌های تقدیم می‌کنم که زحمت کشیدند. تا الان دو گل در لیگ قهرمانان آسیا زده‌ام و امیدوارم در این رقابت‌ها بیشتر گل بزنم.

مدافع ذوب‌آهن در رابطه با دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر هم تصریح کرد: ما در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم و باید در بازی‌های باقیمانده طوری امتیاز جمع کنیم که جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان هم مهم است و امیدوارم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.