ایزد سیف‌الله‌پور، سرپرست پیشین تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت گفت: بعد از حضور مهدی پاشازاده در سرخپوشان پاکدشت به دلیل برخی اختلاف‌‌ها تصمیم به جدایی گرفتم.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جدایی‌اش از این تیم گفت: فعالیت من در سرخپوشان، قبل از بازی با خونه‌به‌خونه و با درخواست مدیرعامل باشگاه آغاز شد که تیم هم از لحاظ زمین تمرین، زمین مسابقه و مسائل دیگر سر و سامان گرفته بود. محمود فکری هم به عنوان سرمربی انتخاب شد که ایشان هم مربی بادانشی است و اگر هم نتیجه‌ای حاصل نشد، این مسائل در فوتبال و برای هر مربی طبیعی است. وقتی هم تیم نتیجه نگرفت، تغییراتی در کادر فنی ایجاد شد و من هم در نهایت تصمیم به کناره‌گیری گرفتم.

وی با اشاره به انتخاب مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان پاکدشت عنوان کرد: این تصمیمی بود که آقای سامقانی مالک باشگاه گرفت و حق طبیعی مسولان باشگاه است که تصمیم بگیرند. من با پاشازاده در بادران کار کردم و باید از زحمات ایشان و افرادی مثل نیک‌سیرت، ذوالرحمی، یادگاری، شعبانی و تقی بیک‌زاده تشکر کنم، ولی واقعیت این است که به برخی از اطرافیان ایشان از لحاظ فنی و برخی مسائل دیگر اعتقادی نداشتم. در بادران هم بعد از مدتی با پاشازاده قطع همکاری شد، ولی رفاقت ما پابرجاست و برای ایشان در سرخپوشان پاکدشت آرزوی موفقیت دارم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در خاتمه تصریح کرد: وقتی باشگاه تصمیم به آوردن پاشازاده گرفت، بنده پیامی به مدیرعامل محترم دادم و با توجه به برخی اختلاف‌‌نظرها که در گذشته با این مربی داشتم، به این نتیجه رسیدم که ادامه حضورم در سرخپوشان می‌تواند تنش‌هایی ایجاد کند. البته آقای کبیری با استعفایم موافقت نکرد، ولی بنده تصمیم گرفتم همکاری‌ام را ادامه ندهم و برای کادر فنی جدید، بازیکنان و مسئولان باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

فکری اخراج و پاشازاده سرمربی سرخپوشان پاکدشت شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.