لیگ دسته یک فوتبال با تقابل مس کرمان و مس رفسنجان و همچنین گل‌گهر سیرجان و سرخ‌پوشان پاکدشت به ایستگاه بیست و هشتم خود می‌رسد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال با انجام هفت بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی گل‌گهر سیرجان به مصاف سرخ‌پوشان پاکدشت می‌رود.

سرخ‌پوشان پاکدشت که به تازگی محمود فکری را از هدایت تیمشان کنار گذاشتند، این بار می‌خواهند با مهدی پاشازاده شانس خود را برای رسیدن به لیگ برتر امتحان کنند. محمود فکری در پنج هفته‌ای که هدایت تیم سرخ‌پوشان را بر عهده داشت، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با یک برد، دو تساوی و دو باخت از سرمربی‌گری این تیم کنار رفت و باید دید مهدی پاشازاده که در شهرداری ماهشهر نتوانست دوام بیاورد آیا می‌تواند سرخ‌پوشان را مسافر لیگ برتر کند یا خیر.

در مقابل، تیم گل‌گهر سیرجان در چند هفته اخیر نتوانست انتظارات را برآورده کند و در شش هفته اخیر پنج تساوی و یک باخت کسب کرده و امیدوار است با پیروزی در این بازی بتواند به نوار ناکامی خود پایان دهد و جایگاه خود را در صدر حفظ کند. در غیر این‌صورت شاهین شهرداری بوشهر که این هفته با کارون اروند خرمشهر بازی دارد می‌تواند از تزلزل گل‌گهر در بازی امروز استفاده کند و صدر جدول را از آن خود کند.

در بازی مهم دیگر امروز، مس کرمان به مصاف مس رفسنجان می‌رود. مس کرمان در حال حاضر با ۳۸ امتیاز پایین‌تر از سرخ‌پوشان پاکدشت در رده چهارم قرار دارد و با پیروزی در این مسابقه می‌تواند به سال ۹۸ امیدوار باشد. از طرفی دیگر تیم مس رفسنجان با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جای دارد و برای بقا در ۹ تقابل اخیر مسی‌ها ۵ برد نصیب مس کرمان شد و ۲ بازی را مس رفسنجان با برد پشت‌سر گذاشته دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در این هفته تیم‌های نود ارومیه و فجر سپاسی استراحت دارند و بازی نخواهند داشت.

برنامه هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال به شرح زیر است:

مس کرمان-مس رفسنجان ساعت ۱۵:۰۰

بادران تهران-شهرداری تبریز ساعت ۱۵:۰۰

آلومینیوم اراک-قشقایی شیراز ساعت ۱۵:۰۰

گل گهرسیرجان-سرخپوشان پاکدشت ساعت ۱۵:۰۰

گل ریحان البرز-ملوان ساعت ۱۵:۰۰

شاهین شهرداری بوشهر-کارون اروند خرمشهر ساعت ۱۵:۳۰

شهرداری ماهشهر-خونه به خونه ساعت ۱۵:۳۰

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )