با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ اروپا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه به وقت تهران) در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در شهر نیون سوئیس برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

بر اساس این قرعه‌کشی، تقابل تیم‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی به شکل زیر است:

* بازی اول: ناپولی ایتالیا - آرسنال انگلیس

بازی دوم: ویارئال اسپانیا - والنسیا اسپانیا

بازی سوم: بنفیکا پرتغال - اینتراخت فرانکفورت آلمان

بازی چهارم: اسلاویا پراگ جمهوری چک - چلسی انگلیس

*بر اساس قوانین یوفا، جای بازی رفت و برگشت آرسنال با ناپولی به دلیل همزمانی با بازی برگشت چلسی - اسلاویا پراگ تغییر می‌کند. از آنجایی که جایگاه چلسی در فصل قبل لیگ برتر بهتر از آرسنال بود، جای بازی رفت و برگشت توپچی‌ها تغییر می‌کند.

بازی‌های رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در تاریخ‌ ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین ۹۸) و بازی‌‌های برگشت این مرحله نیز در تاریخ‌ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ۹۸) برگزار خواهد شد.

مسابقات مرحله نیمه‌نهایی در تاریخ‌ ۲ مِی (۲۱ اردیبهشت ۹۸) و بازی‌های برگشت این مرحله هم در تاریخ‌ ۹ مِی (۱۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود. در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار اول و دوم به مصاف هم می‌روند و برنده مسابقات سوم و چهارم نیز رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. برنده بازی دوم نیمه نهایی در دیدار فینال حکم میزبان را خواهد داشت.

بازی فینال این فصل لیگ اروپا در تاریخ ۲۹ مِی (۸ خرداد ۹۸) در ورزشگاه المپیک شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.