امیر قلعه نویی و افشین قطبی امروز دوئل خود را در ورزشگاه جدید اختصاصی فولاد برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزار دو دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی این هفته دو مربی که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را هم برعهده دارند، در قامت سرمربی سپاهان و فولاد خوزستان مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان امروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه تازه ساخت فولاد برگزار می‌شود که این بازی به نوعی حکم بازی افتتاحیه این ورزشگاه را هم دارد. تا قبل از این دیدار فولاد خوزستان از سه شکست متوالی را تجربه کرده و با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی است.

در سوی دیگر این میدان، سپاهان با چهار پیروزی از سه دیدار اخیرش، با ۴۱ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی است ولی با کسب سه امتیاز بازی، می‌تواند با یک باز کمتر نسبت به تراکتورسازی به صدر جدول راه یابد.

بازی رفت این دو تیم در نیم فصل نخست در اصفهان سه بر یک به سود سپاهان تمام شده و فولاد می‌تواند در ورزشگاه خانگی و زیبای خود انتقام بازی رفت را از این تیم بگیرد.

افشین قطبی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این بازی به تعریف و تمجید از امیر قلعه نویی پرداخت و او را با سر الکس فرگوسن، سرمربی بزرگ باشگاه منچستر یونایتد مقایسه کرد.

پارس جنوبی – ماشین سازی

دومین بازی این هفته از مسابقات میان دو تیم میانه جدولی برگزار می‌شود. پارس جنوبی تا این دیدار، با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول است و ماشین سازی تنها به خاطر سه امتیاز کمتر، در رده یازدهم جای گرفته است.

دو تیم در این فصل دو بار دیگر با هم بازی کردند که بازی رفت در لیگ برتر به سود ماشین سازی تمام شد. در دومین بازی هم که در جام حذفی برگزار شد، این یاران رضا مهاجری بودند که در شهر جم به پیروزی دو بر یک دست یافتند.

با این وجود دو تیم نتایج کاملاً مشابهی در پنج دیدار اخیر کسب کردند و فقط توانستند در یک بازی به پیروزی برسند.

دو تیم در واقعیت نه شانس قهرمانی دارند و نه خطر سقوط را حس می‌کنند و صرفاً برای حضور در نیمه نخست جدول رده بندی به میدان خواهند رفت.

برنامه بازی‌های امروز:

جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

فولاد – سپاهان / ۱۵:۰۰

پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی‌تبریز / ۱۷:۴۵

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.