یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده با دسته‌گل به سمت هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و پدیده در حالی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رفته‌اند که نسبت به دیدارهای گذشته سرخپوشان، استقبال چندانی از این بازی صورت نگرفته است.

پیش از آغاز بازی، محسن فروزان و محمدرضا اخباری، دو دروازه‌بان تراکتورسازی با تشویق هواداران این تیم وارد زمین شدند.

در حالی که دو تیم خود را آماده بازی می‌کردند، تشویق ویژه تراکتورسازی با هدایت اکبر ایمانی و همراهی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام شد. این کار قبلاً با حضور محمد ابراهیمی صورت می‌گرفت.

هواداران تراکتورسازی اکبر ایمانی را با شعار "غیرتی‌ام، غیرتی‌ام، من اکبر ایمانی‌ام" مورد تشویق قرار دادند. این شعار پیش از این تنها برای مهدی کیانی استفاده می‌شد.

پرچم بزرگی به رنگ قرمز و با نام و لوگوی تراکتورسازی روی سکوی پشت دروازه تیم میزبان باز شده است. این پرچم پای ثابت دیدارهای اخیر تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بوده است.

در فاصله ۳۰ دقیقه مانده به آغاز بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به حدود ۴۰ هزار نفر رسید. با توجه به زمان برگزاری بازی و ترافیک راه‌های منتهی به ورزشگاه با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی تعداد تماشاگران با سرعت بیشتری افزایش می‌یابد.

در اقدامی فرهنگی از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، پیام‌هایی در رابطه با چهارشنبه‌سوری و حوادث مربوطه به تماشاگران این بازی منتقل شد.

هم‌زمان با آغاز بازی دو تیم تراکتورسازی و پدیده، تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به کمتر از ۵۰ هزار نفر رسید.

اعضای دو تیم، کادر داوری و مسئولان انتظامی حاضر در ورزشگاه، پیش از آغاز بازی با ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم وارد زمین شدند.

اکبر ایمانی، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر از تراکتورسازی به سمت نیمکت تیم مهمان رفتند. محمد قاسمی نژاد نیز به سمت نیمکت تیم میزبان رفت. جرج لیکنز و یحیی گل محمدی نیز برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

پیش از آغاز بازی یحیی گل محمدی با دسته‌گل به سمت هواداران تراکتورسازی رفت.

محمدرضا زنوزی، مالک و ایوب بهتاج، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از نزدیک شاهد دیدار دو تیم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.