بعد از جدایی منصوریان از استقلال، حالا او دوباره با آبی‌های پایتخت دیدار می‌کند اما این‌بار در قامت سرمربی‌گری تیم حریف.

به گزارش ایسنا، امروز در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. استقلال که از هفته یازدهم شکست نخورده بود، برابر تراکتورسازی متحمل شکست شد اما با پیروزی هفته گذشته برابر پارس جنوبی جم دوباره شانس‌هایش برای حضور در جمع مدعیان و قهرمانی زنده شد. آبی‌پوشان علی کریمی، طارق همام و مهدی قائدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و دیگر بازیکنان برای حضور در این بازی مشکلی ندارند.

استقلالی‌ها که تا هفته گذشته بعضی روزها مشکل تأمین زمین تمرین داشتند، با استفاده از زمین تمرین تهرانسر در هفته گذشته، به نظر می‌رسد مشکلات‌شان در این بخش حل شده باشد.

در طرف دیگر میدان ذوب‌آهن قرار دارد که با وجود گرفتن نتایج ضعیف در لیگ برتر موفق شد با دو برد برابر الکویت و الغرافه جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. نکته جالب این بازی تقابل منصوریان با تیم سابقش است که می‌تواند جذابیت بازی را دو چندان کند.

ذوب‌آهن ۱۴ امتیازی فقط سپیدرود و استقلال خوزستان را پایین‌تر از خودش می‌بینید و اگر می‌خواهد در لیگ قهرمانان سال آینده به عنوان تیمی از لیگ یک ایران شرکت نکند دیگر زمانی برای از دست دادن امتیازات ندارد.

همچنین امروز یک بازی دیگر این ‌بار از هفته نوزدهم بین تیم‌های سایپا و تراکتورسازی تبریز و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود. سایپا هم جز تیم‌هایی است که از آغاز نیم فصل دوم هنوز نتوانسته‌اند به پیروزی برسند.

شاگردان دایی همچنین در بازی دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر شکست بخورند تا شانس حضور در مرحله گروهی این مسابقات را از دست بدهند. سایپا که تا اواسط نیم فصل اول شرایط خوبی در لیگ برتر داشت و در جام حذفی هم توانست استقلال تهران را حذف کند، حالا، حال و روز خوبی ندارد و کم کم به منطقه خطر در انتهای جدول نزدیک می‌شود. بازیکنان این تیم بعد از بازی با الریان در اعتراض به مشکلات مالی حاضر نشدند در تمرینات این تیم شرکت کنند.

حریف امروز سایپا، یعنی تراکتورسازی شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد. آن‌ها دو برد و یک تساوی در نیم فصل دوم به دست آورده‌اند که یکی از این پیروزی‌ها برابر رقیب مستقیم‌شان در لیگ برتر یعنی استقلال بود. اروین، مهاجم اسکاتلندی این تیم بعد از مدت‌ها دوری از ایران و این تیم به تمرینات برگشته است اما با تشخیص لیکنز فعلاً نمی‌تواند با تیم تمرین کند و به صورت اختصاصی به تمرین می‌پردازد. استوکس، دیگر مهاجم این تیم هم زمان زیادی از آخرین گلش برای تراکتورسازی می‌گذرد. تراکتورسازی با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.