برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که انتظار بازی سخت مقابل نفت مسجدسلیمان را داشته است و یک امتیاز این مسابقه را برای تیمش کافی دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این اولین بار بود که به این شهر (مسجدسلیمان) می‌آمدیم و انتظار یک بازی سخت را داشتیم. زمین وضعیتی نامناسب داشت و روی بازی هر دو تیم تأثیر گذاشته بود.

شرایط بازی طوری پیش رفت که باید گفت کسب یک امتیاز هم برای ما کافی بود وی در ادامه افزود: با وجود اینکه بازی سختی بود، اما برای برد به میدان رفته بودیم، کاری که همیشه انجام می‌دهیم. متأسفانه شرایط بازی طوری پیش رفت که باید گفت کسب یک امتیاز هم برای ما کافی بود. بعضی مواقع حتی یک امتیاز می‌تواند خوب باشد. برای تیم نفت مسجدسلیمان که امروز تلاش زیادی کرد آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه لیگ ثبات داشته باشند.

تمام تعویض‌های ما تهاجمی بود و به دنبال نهایت امتیاز بودیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا تیمش برای نباختن به زمین آمده بود، تأکید کرد: همین یک دقیقه پیش گفتم که برای برد به زمین آمده بودیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و برخی مواقع امکان گل زدن نیست. از طرفی حریف هم شرایط را برای شما سخت می‌کند. طبیعی است که ما به دنبال کسب نهایت امتیازات باشیم و به این خاطر هم همه تعویض‌های‌مان تهاجمی بود. اسدی، بشار و شریفی همه بازیکنان تهاجمی هستند که به میدان رفتند، اما شرایط بازی طوری پیش رفت که در نهایت گلی به ثمر نرسید.

زمین ورزشگاه مسجدسلیمان به درد بازیکنان جوان می‌خورد نه بودیمیر و رسن برانکو در پاسخ به این پرسش که «چرا از ماریو بودیمیر در این بازی استفاده نکردید؟»، خاطرنشان کرد: به این دلیل از بودیمیر استفاده نکردیم که این زمین در تیپ بازیکنانی چون او نیست. حتی بشار را هم نمی‌خواستم در این زمین بازی دهم. واقعاً در چنینی زمین نمی‌شد بازیکن تکنیکی به میدان فرستاد. این زمین بازیکنان جوان و با انگیزه مثل اسدی می‌خواست که ریتم بازی را تغییر دهند.

در خط هافبک خوب عمل نکردیم وی درباره عملکرد ضعیف خط هافبک تیمش نیز تصریح کرد: من موافقم که امروز در خط هافبک خوب عمل نکردیم. در شروع کار میانه میدان را از دست دادیم و در ادامه حریف برتر بود.

به غیر از نوراللهی هیچ‌کدام از هافبک‌های تیمم مطابق انتظارم عمل نکرد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد سروش رفیعی رضایت دارد، یادآور شد: من از سروش رفیعی نام نبردم، اما به طور کل می‌گویم هیچ یک از بازیکنان میانی تیمم به غیر از احمد نوراللهی آن طور که انتظار داشتم، عمل نکردند. هنوز بازیکنان ما در حال رسیدن به فرم مطلوب خود هستند.

من برای اولین بار به مسجدسلیمان می‌آمدم نه پرسپولیس وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس برای اولین بار به مسجدسلیمان نیامده بود و او چرا این حرف را زده است، گفت: من منظورم خودم بود که برای اولین بار با تیمم به اینجا آمدم و می‌دانم که در ۱۵ و ۲۰ سال اخیر تیم شما فقط دو بار به لیگ برتر آمده است.

تماشاگران مسجدسلیمانی شور و نشاط را به ورزشگاه می‌آورند برانکو در ادامه به حضور پرشور تماشاگران مسجدسلیمانی در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: باید به مردم خوب مسجدسلیمان تبریک بگویم که چنین شور و نشاطی را به ورزشگاه می‌آورند. البته در همه شهرهای جنوب از آبادان گرفته تا اهواز چنین شور و نشاطی در هواداران وجود دارد.

کسی از فردا خبر ندارد اما فعلاً تمرکزم روی پرسپولیس است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین راجع به اینکه آیا برای هدایت تیم ملی صحبتی با او شده است یا نه، اظهار داشت: من با کسی در این رابطه صحبت نکرده‌ام و اصلاً نمی‌دانم دنبال چه کسی برای هدایت تیم ملی هستند. تمرکزم کاملاً روی پرسپولیس است، اما اینکه فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد کسی خبر ندارد و از شما می‌خواهم اگرها را رها کنید.

کامیابی‌نیا بسیار خوب و عالی بود وی در خصوص بازی دادن به کمال کامیابی‌نیا در خط دفاعی گفت: او بازیکنی واقعاً جنگنده و محکم است. همان‌طور که می‌دانید ما پنج بازیکن خط دفاعی‌مان مصدوم هستند. سیدجلال، شجاع، ماهینی، انصاری و ربیع‌خواه که در این بین فقط می‌توانستیم کمال کامیابی‌نیا را در خط دفاعی بازی بدهیم که بسیار هم خوب و عالی بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )