معین عباسیان هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: همه تیم‌ها در لیگ برتر برای گرفتن یک امتیاز خودشان را می‌کشند، اما ظاهرا هیچ‌چیز برای باشگاه سایپا مهم نیست.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت بحرانی و سایپا و اعتصاب بازیکان این تیم گفت: شرایط تیم اصلا خوب نیست و هیچ کسی هم با ما صحبت نمی‌کند که بدانیم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. با پایان نیم فصل اول، قرار بود پرداختی‌های ما به ۵۰ درصد برسد، یک بار باشگاه ۱۰ درصد به بازیکنان پول داد و قرار شد ۱۰ درصد دیگر هم بدهد که دیگر خبری نشد. بچه‌ها در این مدت با وجود مشکلات زیادی که داشتیم خیلی صبر کردند و حرفی هم نزدند. در واقع در این مدت فقط به خاطر علی دایی سکوت کردیم، اما صبر ما هم اندازه‌ای دارد.

وی ادامه داد: صبح و عصر تمرین و به تعهدات خودمان هم عمل می‌کنیم، اما چرا در فوتبال ایران همه چیز باید یک‌طرفه باشد و باشگاه‌ها به تعهدات خودشان عمل نکنند؟ اگر این وضعیت ادامه داشته باشد و مسئولان مشکلات بازیکنان را حل نکنند، قطعا تیم ما با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد، خصوصا اینکه در نیم‌فصل دوم نتیجه گرفتن سخت‌تر است. در نیم فصل دوم همه تیم‌ها در لیگ برتر برای گرفتن یک امتیاز خودشان را می‌کشند، اما ظاهرا هیچ‌چیز برای باشگاه سایپا مهم نیست.

عباسیان عنوان کرد: مشکلات زیادی وجود دارد که گفتنش به صلاح نیست، ولی با این شرایط تلاش ما هم هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. بازیکنان باید از لحاظ روحی و ذهنی آماده باشند تا بتوانیم خوب تمرین کنیم و به میدان برویم. روز یکشنبه با تراکتورسازی یک بازی سخت داریم، ولی متأسفانه هیچ چیز برای باشگاه سایپا مهم نیست. بازیکنان و کادر فنی حرص و جوش می‌خورند، اما باشگاه هیچ اقدامی برای حل مشکلات انجام نمی‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.