تبریز- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: شناخت خوبی از ماشین سازی و محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم خوب لیگ برتر دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با پیکان در تبریز اظهار داشت: ماشین‌ سازی تبریز تیم خوبی است و برای همین فردا بازی سختی درپیش داریم ولی تلاش می کنیم بازی قابل قبول تری نسبت به دو بازی قبلی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که در میانه جدول رو به بالا قرار بگیریم، گفت: بضاعت مجموعه تحت اختیارم در حدی نیست که بتوانیم در کورس قهرمانی باشیم.

فرکی ادامه داد: پیکان پتانسیل بالایی دارد و باید از آن استفاده کنیم. بازی فردا ۶ امتیازی است و کسب یک یا ۲ برد می‌تواند ما را به جایگاه بهتری برساند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می‌خواستم خودم را بازسازی کنم، افزود: سومین حضورم روی نیمکت پیکان است. با توجه به شرایطی که در پیکان به وجود آمد این موقعیت فراهم شد که کارم را بعد از یک فصل و نیم ادامه دهم.

فرکی با اشاره به اینکه شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول به وجود آمده بود، افزود: در سه بازی گذشته دو شکست داشتیم و هنوز زمان کافی داریم تا با کار بیش‌تر بتوانیم تفکرات‌مان را در تیم پیاده کنیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم مقابل ماشین‌سازی بازی قابل قبولی نسبت به دو بازی قبل انجام دهیم. پیش‌بینی نتیجه سخت است و همه چیز در پایان بازی مشخص می‌شود. ما یک بازی عقب افتاده هم مقابل سایپا داریم و باید نتیجه خوبی کسب کنیم.

فرکی با تاکید بر اینکه این بازی به نوعی ۶ امتیازی است، گفت: با شناخت خوب از این تیم به میدان می‌ رویم، ما روی نقاط ضعف ماشین‌سازی کار کرده‌ایم و امیدواریم که فردا از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: انگیزه زیادی برای بازی برابر این تیم داریم تا ناکامی‌های‌مان را جبران کنیم و با یک دو برد روحیه بازیکنان‌مان را برگردانیم. امیدوارم از تبریز دست پر خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تماشاگران ماشین سازی نیز گفت: ماشین ‌سازی از حمایت تماشاگرانش برخوردار است و این یک نکته خوب در فوتبال است، برخی تیم‌ها هستند که شرایط اقتصادی خوبی ندارند اما از حمایت تماشاگران برخوردارند که این حمایت به نفع آن تیم ها است. ما هر وقت با تیم‌ های پرطرفدار البته در زمین خودمان بازی می ‌کنیم، غریبه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند تقریباً مشخص شده‌اند، گفت: پیش‌بینی فوتبال سخت است. سایر تیم‌ها تلاش می‌کنند خودشان را به بالا یا میانه جدول برسانند.

فرکی گفت: برای ماشین سازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها تیمی ریشه دار و قدیمی هستند و به همین دلیل از حمایت‌ های خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم شرایط تیم تغییر کند، اظهار داشت: در اینکه پیکان تیمی ریشه‌دار با ساختار خوب است، شکی نیست ولی نمی‌توان با این بضاعت با تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، رقابت کنیم.

گفتنی است دیدار ماشین سازی و پیکان ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.