داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: فوتبال ایران گلرهای شایسته‌ای دارد که امیدوارم لژیونر شدن را تجربه کنند.

داود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: پرسپولیس تیم پرقدرتی است، ولی بچه‌های ما در ورزشگاه ازادی خوب جنگیدند. به‌هرحال در ضربات پنالتی همه چیز ۵۰-۵۰ است و در نهایت پرسپولیس برد و به نیمه نهایی رفت. ما این بازی را فراموش کردیم و حالا به بازی روز جمعه برابر سپیدرود فکر می‌کنیم.

وی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، در مورد اینکه آیا علیرضا بیراوند را بهترین دروازه‌بان ایران می‌داند یا خیر، گفت: بیرانوند در جام جهانی و جام ملت‌ها نشان داد که در سطح بالایی قرار دارد. در این سال‌ها با گلرهایی مثل اخباری، نیازمند، مظاهری و ... کار کردم که آنها هم کیفیت خوب خودشان را نشان دادند. فوتبال ایران گلرهای شایسته‌ای دارد که امیدوارم لژیونر شدن را تجربه کنند. همیشه رقابت بین دروازه‌بان‌ها وجود دارد و هر گلری غفلت کند جا می‌ماند.

مربی دروازه‌بان‌های پدیده شهرخودرو با اشاره به اعتراض سرمربی و مالک این باشگاه در مورد فشردگی مسابقات عنوان کرد: ما اگر حرف بزنیم یا اعتراض کنیم، شاید برخی بخواهند فرافکنی کنند. یادم می‌آید که بازی استقلال و پدیده را به تعویق انداختند، آنهم بدون موافقت ما. اگر قرار است چنین تصمیم‌هایی گرفته شود، بهتر است عدالت برقرار شود. امیدوارم فشردگی مسابقات برای تیم‌های پرطرفدار هم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.