امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بازیکنان این تیم فقط ۲۵ درصد از پاداش نایب قهرمانی آسیا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده شهرخودرو و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: ۴ روز به ۴ روز بازی می‌کنیم و شاید همین موضوع باعث شده بود کمی به لحاظ بدنی کم بیاوریم. در هر صورت مهم برد بود که خوشبختانه به آن هم رسیدیم، به شخصه انتظار داشتم امروز هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس از مشکلات مالی ناراضی هستند و قصد اعتصاب دارند، گفت: کمی از این سوال شما شوکه شدم، یکسری مشکلات وجود دارد که باید زودتر برطرف شود. واقعاً حیف است تیم ما چند سالی است روی ریل موفقیت قرار دارد و حیف است این روند از بین برود. مشکلات وجود دارد و به لحاظ مالی شرایط تیم ما مساعد نیست. ایرج عرب هم نمی‌تواند به تنهایی از پس مشکلات بر بیاید و ما امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که بازیکنان این تیم پاداش نایب‌قهرمانی آسیا را دریافت کردند و به این ترتیب مشکلی به لحاظ مالی ندارند، گفت: گاهی اوقات مطالبی می‌خوانم که عجیب است، بازیکنان پرسپولیس هرچه پاداش گرفته باشند حق‌شان بوده چون به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. در ضمن ما فقط ۲۵ درصد از پاداش خود را دریافت کردیم و این هم چیزی بوده که هیئت مدیره آن را تصویب کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.