رشت- مربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه اعتراض حق هواداران این تیم است، گفت: برای بهبود وضعیت و شرایط سپیدرود تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امامی‌فر در کنفرانس خبری بعداز بازی با ماشین سازی تبریز، اظهارکرد: یکی از نکات مثبت این دیدار بازگشت دوباره سپیدرود بعد از دریافت گل بود.

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان خارجی جذب شده سپیدرود رشت، افزود: این بازی فرصتی مناسب برای استفاده از بازیکنان خارجی بود خوشبختانه استفاده از این بازیکنان نتیجه خوبی در پی داشت.

مربی سپیدرود رشت در ادامه به اعتراض هواداران این تیم در دقایقی پایانی بازی نیز اشاره و آن حق هواداران دانست و گفت: اعتقاد دارم هوادارانی که برای صعود این تیم به لیگ برتر چندین سال منتظر بوده‌اند برای بهبود شرایط سپیدرود تا پایان فصل نیز تحمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط سپیدرود رشت امیدوارکننده است، بیان‌کرد: کادر فنی سپیدرود اعتقادی به بازی دفاعی ندارند آمار و نوع بازی سپیدرود در این بازی نشان دهنده این موضوع است.

امامی فر با اشاره به اینکه کسب نتیجه تساوی تا حدودی فشار را برای بازیکنان کم می کند، تصریح‌کرد: امیدواریم در بازی‌های خارج از خانه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.