علیرضا امامی‌فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل ماشین‌سازی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علیرضا امامی‌فر پس از تساوی یک - یک سپیدرود مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازی با ماشین‌سازی را پشت سر گذاشتیم. چیزی که برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم درست داشت پیش می‌رفت تا اینکه روی یک ضدحمله گل خوردیم، اما نکته خوبی که در این بازی رخ داد، بازگشت بچه‌ها بود. اینکه گل مساوی را زدیم نشان‌دهنده شخصیت تیم سپیدرود است.

مربی تیم فوتبال سپیدرود راجع به اینکه به نظر نمی‌رسید روش بازی سپیدرود در این دیدار خیلی خوب باشد، گفت: ما در این دیدار مقابل ماشین‌سازی بازی داشتیم که تاکنون فقط یک باخت بیرون از خانه داشته است و این ناامیدی که شما از آن صحبت می‌کنید، بحثش جداست، اما در تیم و بازیکنان این ناامیدی اصلاً وجود ندارد. ما سال گذشته موفق شدیم مقابل تیم‌های صاحب‌نامی در هفته‌های آخر امتیاز کسب کنیم و در لیگ بمانیم. بازیکنان خارجی ما مانند سایر بازیکنان‌مان ۲۲ و ۲۳ ساله هستند؛ البته ما در این بازی به نسبت بازی‌های قبل پنج تغییر هم داشتیم، اما شرایط به نحوی بود که باید ریسک می‌کردیم و همان‌طور که دیدید این ریسک جواب داد.

امامی‌فر تأکید کرد: هیچ ناامیدی برای سپیدرود وجود ندارد و اگر هوادار اعتراضی هم می‌کند حق دارد، اما فکر می‌کنم هوادار واقعی سپیدرود که چند سال انتظار لیگ برتری شدن این تیم را کشیده است صبرش زیاد است و تا دقیقه ۹۰ لیگ منتظر می‌ماند و از تیمش حمایت می‌کند.

وی راجع به تعویض‌هایی که در جریان بازی صورت گرفت، گفت: با توجه به بارندگی شرایط بازی و تعویض‌هایی که حریف انجام داد اوضاع طوری رقم خورد که نیاز بود در خط میانی بازیکنان‌مان در درگیری‌ها بیشتر شرکت کنند. علاوه بر این ما پیام صادقیان را به ترکیب اضافه کردیم تا از قدرت پاس‌های او استفاده کنیم که همین هم شد و پیام چند پاس خوب به مهاجمان ما ارسال کرد. همه اینها نوید امید برای آینده سپیدرود را می‌دهد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود راجع به اینکه آیا سپیدرود با این وضعیت در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: از روز اولی که به اینجا آمدم گفتم که تا لحظه آخر شرایط سختی خواهیم داشت. ما در شهر خودمان مقابل پیکان و استقلال خوزستان شکست خوردیم، اما کماکان تلاش‌مان را می‌کنیم. اینکه می‌گویند سپیدرود عملکرد خوبی ندارد را قبول نداریم. شما به این بازی نگاه کنید. سپیدرود چند ضربه کرنر و ایستگاهی داشت؟ ما در این بازی برای سه امتیاز به میدان رفتیم، اما شما نمی‌توانید جلوی اتفاقات فوتبالی را بگیرید. شما دیدید که در دقیقه ۹۵ وضعیت نیمکت ما به چه شکل بود و علی کریمی چطور بچه‌ها را تشویق می‌‌کرد تا به گل برسند. فکر می‌کنم تیم ما نشان داده که تیمی نیست که به این راحتی امتیاز از دست دهد.

امامی‌فر در رابطه با سؤالی مبنی بر زوج بازیکنان خارجی خط دفاع سپیدرود، تصریح کرد: ما به نسبت بازی‌های قبل پنج تغییر داشتیم، اما باید فیلم بازی را کامل ببینیم و عملکرد تمام بازیکنان را تحلیل کنیم. اگر بخواهم همین الان در این رابطه اظهارنظر کنم باید بگویم که فکر می‌کنم به غیر از صحنه گل در سایر دقایق بازیکنان تلاش‌شان را کردند و باید از آنها تشکر کنم.

وی در مورد احتمال حضور کرملاچعب در سپیدرود گفت: در این رابطه آقای کریمی باید تصمیم بگیرد، اما فکر می‌کنم با حضور این بازیکن مخالفت شده است، چون کرملاچعب هنوز نتوانسته انتظاراتی که از او برای گلزنی می‌رود را برآورده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.