مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران تأکید کرد، این تیم با جنگندگی مقابل الکویت الکویت پیروز شده و در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کریستیم اوساگوآنا بعد از برتری تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل الکویت کویت اظهار داشت: بازی سختی بود.امروز بازی دوم من با تیم ذوب‌آهن بود و کار سختی داشتیم، اما با بچه‌ها جنگیدیم و جنگیدیم تا موفق شدیم. سخت بود تا در این زمان کم با تیم تطبیق پیدا کنم، ولی در هر صورت خوشحالم به عنوان یک تیم پیروز شدیم و هواداران خوشحال شدند.

وی افزود: الکویت هم تیم خوبی است و قهرمان کویت. ما بازی خوبی انجام دادیم، اما بازی سخت‌تری هفته آینده با الغرافه داریم. ما هیچ‌وقت دست از تلاش بر نمی‌داریم و به عنوان یک تیم بازهم می‌رویم تا بجنگیم. این تازه شروع کار ماست. من از مدیر باشگاه و سرمربی تیم هم تشکر می‌کنم که به من این فرصت را دادند تا خودم را نشان دهم و اثبات کنم. قول می‌دهم آنها را در این راه سربلند می‌کنم.

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در خاتمه تصریح کرد: ما به عنوان یک خانواده به جنگیدن ادامه خواهیم داد و به پیروزی‌های‌مان را هم به عنوان یک خانواده به دست خواهیم آورد.

پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا| ذوب‌آهن به زحمت صعود کرد/ رویارویی شاگردان منصوریان با یاران طارمی در دور بعد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.