فصلی که برای آبی‌پوشان لندن رؤیایی آغاز شده بود، در حال پیشروی به سمت پایانی کابوس‌وار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زمانی که چلسی با هدایت سرمربی جدیدش مائوریسیو ساری، فصل جاری لیگ برتر انگلیس را با ۱۲ بازی بدون شکست آغاز کرد تا رکوردی جدید برای این مرد ایتالیایی به ثبت برسد، بسیاری از طرفداران آبی‌های لندن به پس گرفتن جام قهرمانی از منچسترسیتی امیدوار شدند. رؤیاهای هواداران چلسی اما بر باد رفت و با اتفاقی که یکشنبه شب در خانه منچسترسیتی برای این تیم رخ داد (زمانی که با نتیجه ۶ بر صفر تن به شکست داد) آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست رفته می‌بینند. چلسی با این باخت ۵۰ امتیازی ماند و به رده ششم سقوط کرد، رده‌‌ای که برای این تیم تنها سهمیه لیگ اروپا را به همراه خواهد داشت.

در همین حال ۶ گلی که چلسی از تیم تحت هدایت پپ گواردیولا دریافت کرد یک آمار بد دیگر را هم برای این تیم به ثبت رساند که آن صعود آبی پوشان لندن به رده سوم تیم‌های دارای بیشترین گل خورده در لیگ‌های اروپایی در سال ۲۰۱۹ بود. گل‌های خورده چلسی در سال ۲۰۱۹ با احتساب این ۶ گل به ۱۳ گل در ۶ بازی افزایش پیدا کرد و این تیم را تنها پایین‌تر از فولام انگلیس با ۱۵ گل خورده در ۶ بازی و گنگان فرانسه با ۱۴ گل خورده در ۵ بازی قرار داد.

رده‌بندی تیم‌های دارای بیشترین گل خورده در سال ۲۰۱۹:

۱- فولام (انگلیس) ۱۵ گل خورده در ۶ بازی ۲- گنگان (فرانسه) ۱۴ گل خورده در ۵ بازی ۳- چلسی (انگلیس) ۱۳ گل در ۶ بازی ۴- اسپانیول (اسپانیا) ۱۳ گل در ۶ بازی ۵- سلتاویگو (اسپانیا) ۱۳ گل در ۶ بازی ۶- جیرونا (اسپانیا) ۱۳ گل در ۶ بازی ۷- هادرزفیلد (انگلیس) ۱۳ گل در ۶ بازی

گل‌هایی که چلسی در ۶ بازی‌اش از ابتدای سال میلادی جدید دریافت کرده شامل ۲ گل در بازی مقابل آرسنال، ۴ گل در بازی مقابل بورنموث، ۶ گل مقابل منچسترسیتی و یک گل مقابل نیوکاسل در لیگ برتر و یک گل مقابل تاتنهام در جام اتحادیه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.