بازیکن تیم استقلال خوزستان معتقد است که تیمش پتانسیلی فراتر از انتهای جدول دارد و جایگاه واقعی آبی‌پوشان اهوازی میانه جدول است.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیمش مقابل پدیده شهرخودرو در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ۱۵ دقیقه نیمه نخست بد بازی کردیم و در همان بازه زمانی نیز روی یک دفع اشتباه از یار خودی گل خوردیم. پس از آن به بازی و جو آن مسلط شده و بازی خوبی انجام دادیم.

او افزود: چندین موقعیت گل نیز ایجاد کردیم، اما متأسفانه با وجود بازی خوبی که هفته‌های اخیر ارائه کرده‌ایم نتوانستیم به نتیجه مطلوب‌مان دست یابیم. امیدوارم بدشانسی‌های استقلال خوزستان پایان یابد، چرا که پدیده شهرخودرو به غیر از اوایل نیمه نخست، در ادامه بازی برتری محسوسی نداشت.

این بازیکن تیم استقلال خوزستان درباره عملکرد اشکان خورشیدی خاطرنشان کرد: داور به جز چند صحنه مشکوک مشکل خاصی نداشت. فکر می‌کنم در چندین صحنه داور می‌توانست پشت محوطه جریمه حریف برای ما خطا بگیرد.

حمدی‌نژاد در رابطه با وضعیت استقلال خوزستان در ادامه لیگ برتر اظهار کرد: خیلی امیدواریم که از قعر جدول فاصله بگیریم. در بازی‌های استقلال خوزستان نشانی از تیمی قعر جدولی وجود ندارد. اگر کسر امتیاز نبود، الان در رده آخر جدول نبودیم. کسر امتیاز و بسته شدن پنجره، دستمان را بست. کسر این ۶ امتیاز در روحیه بازیکنان نیز خیلی تأثیرگذار بود.

وی یادآور شد: استقلال خوزستان با توجه به شخصیت بازیکنانش یک تیم میانه جدولی است. امیدواریم که استقلال خوزستان در لیگ باقی بماند. تمام سعی‌مان را در این خصوص خواهیم کرد. امیدوارم که خدا کمک‌مان کند و در بازی‌های آینده با بدشانسی‌های مجدد مواجه نشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.