محمدامین اسدی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که همه حساسیت کار این تیم برای صعود به المپیک را درک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدامین اسدی اظهار امیدواری کرد با همکاری باشگاه‌ها برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید به بهترین شکل دنبال شود. وی با بیان این موضوع اظهار داشت: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر مورد اعتماد کادر فنی تیم امید قرار گرفتم و با نظر موافق آقایان کرانچار و استیلی توانستم باز هم به این تیم راه یابم. امیدوارم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنم و بتوانم توانایی‌های خودم را نشان بدهم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید با حمایت فدراسیون فوتبال به بهترین شکل تاکنون انجام شده و این اردوها تأثیر خوبی روی تیم داشته است. البته من در اردوهای قبلی و بازی‌های تدارکاتی حضور نداشتم، اما هماهنگی خوبی بین بچه‌ها ایجاد شده که این خیلی مهم است.

اسدی خاطرنشان کرد: از اینجا به بعد مهمترین بخش کار ما آغاز شده و حساسیت فرصت باقیمانده را به خوبی درک می‌کنیم. به‌هرحال تعداد زیادی از بچه‌ها نتوانستند در این اردو حاضر باشند که امیدواریم در اردوهای بعدی همه نفرات در اختیار کادر فنی باشند. فکر می‌کنم همه ما حساسیت کار و اهمیت صعود به المپیک را درک می‌کنیم. باشگاه‌ها هم اگر به همین شکل از تیم امید حمایت کنند، قطعاً اتفاقات خوبی می‌افتد و می‌توانیم در روزهای باقیمانده هم بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مفیدی را تا پیش از شروع مسابقات برگزار کنیم که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.