پیشکسوت آبی پوشان گفت: کار استقلال در تبریز بسیار مشکل است و در صورتی که در این هفته تراکتورسازی را شکست دهد واقعا شاهکار کرده است.

غلامرضا برهان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال مقابل پیکان بازی بسیار خوبی ارائه داد و مستحق پیروزی با اختلاف ۴ گل بود. آبی‌ها چند هفته‌ای هست که روی غلطتک افتاده‌اند و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: این تیم در فرم ایده آل قرار دارد و تراکتورسازی هم در بهترین شرایط خودش قرار گرفته است. دو تیم باید در حالی با هم دیدار کنند که در اوج قرار دارند و انتظار می‌رود شاهد دیداری بسیار خوب باشیم.

وی اضافه کرد: البته هر دو تیم در این بازی استرس خواهند داشت که این استرس متقابل باعث می‌شود نتوانند کیفیت مطلوب شان را در این بازی ارائه دهند.

مهاجم سابق استقلال تصریح کرد: شفر مربی‌ای نیست که در دیدارهای سخت تیمش را با سیستم‌های دفاعی روانه میدان کند و ما در تبریز انتظار یک بازی هجومی را داریم.

برهان زاده ادامه داد: امیدوارم برنده این بازی بزرگ استقلال باشد، اما واقعا اگر آبی پوشان موفق به پیروزی در این بازی شوند شاهکار کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.