یولیان دراکسلر، هافبک آلمانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است این تیم می‌تواند پل پوگبا را مهار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی امشب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پذیرای پاری‌سن‌ژرمن است که پل پوگبا با روی کار آمدن اولگنار سولسشایر چهره‌ای متفاوت از خود نشان داده و نقش بسزایی در کسب ۱۰ پیروزی شیاطین سرخ در ۱۱ بازی اخیر در رقابت‌های مختلف داشته است. پوگبا این فصل در رقابت‌های لیگ برتر ۱۱ گل به ثمر رسانده و این بهترین رکورد گلزنی وی در سطح فوتبال باشگاهی در تمام دوران حرفه‌ای‌اش است.

یولیان دراکسلر در آستانه بازی دو تیم گفت: منچستریونایتد چند بازیکن فوق‌العاده به خصوص در خط میانی دارد که می‌توانم به پل پوگبا و نمانیا ماتیچ اشاره کنم. آنها بازیکنان کلیدی در این بازی خواهند بود، اما ما هم تیم بسیار باکیفیتی هستیم. بازیکنان ما توانایی بالایی دارند. ما در بازی‌های تیم ملی فوتبال آلمان مقابل فرانسه تا کنون چند بار موفق به مهار پوگبا شده‌ایم. در این بازی هم باید ببینیم او چه کاری می‌تواند انجام دهد. پوگبا می‌تواند کارهایی بکند، اما ما هم بازیکنانی داریم که توانایی مهار کردن او را دارند.

هافبک آلمانی پاری‌سن‌ژرمن با ابراز امیدواری اینکه در نبود نیمار و کاوانی بتواند با آنخل دی‌ماریا عملکرد خوبی در میانه میدان برای نماینده فرانسه داشته باشند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: از دی‌ماریا - بازیکن پیشین شیاطین سرخ - در مورد منچستریونایتد چیزهایی پرسیده‌ام، اما به شما نمی‌گویم که او چه چیزهایی به من گفته است، اما چیزهای بدی نگفته است. ما در غیاب کاوانی و نیمار به دی‌ماریا نیاز داریم. امیدوارم او هم عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. خود من هم بازیکنی در سبک نیمار نیستم و دل همه ما برای او تنگ خواهد شد، اما سعی می‌کنم بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش بگذارم.

وی تصریح کرد: همه می‌دانند که دو تیم خوب مقابل هم می‌گیرند. نمی‌دانم که منچستریونایتد بخت اول پیروزی در این بازی است یا ما! برای من این موضوع اهمیتی ندارد چون با حرف زدن زیاد قبل از بازی هرگز به پیروزی نخواهید رسید. اتفاقات زمین همیشه مهم است. انتظارمان اما این است که منچستریونایتد به مانند بازی‌های اخیرش بازی کند، اما تنها بازی سه‌شنبه شب نیست و بازی برگشتی هم در خانه ما هست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.