ایوب بهتاج، مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم با بازیکنان سرشناسی که دارد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است.

ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط باشگاه تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هواداران ما چندین سال است که حامی باشگاه هستند و در هر شرایطی از تراکتورسازی حمایت کرده‌اند. الان هم می‌بینید که حداقل ۳۰ هزار تماشاگر در هر بازی خانگی به ورزشگاه می‌آیند. طبیعتاً این هواداران هم از باشگاه انتظار دارند که آن هم به حق است. از طرف دیگر برنامه‌ریزی باشگاه و تمام فکر و ذکر محمدرضا زنوزی (مالک تراکتورسازی) این است که انتظارات هواداران برآورده شود و ان‌شاءالله از کورس قهرمانی عقب نمانیم و در پایان فصل به این مقام هم برسیم.

وی در مورد اینکه وجود بازیکنان سرشناس انتظارات را از تراکتورسازی بالا برده است،‌ تصریح کرد: صددرصد همین‌طور است. ما بازیکنان شناخته شده و سطح بالایی داریم و قطعاً با تلاش این بازیکنان به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اعتراض این باشگاه به قضاوت داور دیدار تراکتورسازان برابر نساجی گفت: همه دیدند که در بازی با نساجی حق با ما بود. ما معتقدیم که داوری‌ها به ضررمان بوده و همه هم دیدند در چند بازی از قضاوت داوران متضرر شده‌ایم.

«باشگاه‌های سپاهان،‌ پرسپولیس و استقلال هم نسبت به داوری‌ها معترض هستند و بیانیه صادر کرده‌اند، به نظر می‌رسد موضوع اعتراض به داوری و صدور بیانیه تبدیل به اپیدمی شده است»، بهتاج در واکنش به طرح این موضوع گفت: من در مورد اینکه حقی از تیمی ضایع شود و بعد بیانیه صادر کنند، کاری ندارم،‌ اما اگر حقی ضایع نشده باشد، این اشتباه است. من فقط در مورد باشگاه تراکتورسازی می‌توانم صحبت کنم، اگر داوری‌ها به ضرر تیم‌مان بوده است،‌ ما این حق را داشته‌ایم که هم اعتراض و هم بیانیه صادر کنیم.

وی در مورد دیدار روز جمعه تیم تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. امیدوارم اتفاقات بازی هم همانطور که ما انتظار داریم پیش برود. الان تیم ما تمریناتش را به خوبی دنبال می‌کند و آماده برگزاری مسابقه است. ان‌شاالله روز جمعه بازی خوبی شاهد باشیم و در نهایت هم سه امتیاز را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت پرونده لی هری اروین عنوان کرد: تکلیف این بازیکن هفته آینده مشخص خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.