فوتبال جهان- اولگنار سولسشایر برنامه‌های زیادی برای بازی تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، آمادگی کامل شیاطین سرخ را مورد تاکید قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: پیشرفت تیم پاریسی فوق العاده بوده است. در سال ۹۵ همراه مولده برابر آن‌ها بازی کردم. بنابراین می‌بینم که تفاوت فوق العاده‌ای در این تیم ایجاد شده است. رقیب برخی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد،؛ یک دروازه‌بان افسانه‌ای مثل بوفون، تیاگو سیلوا، امباپه و نیمار.آن‌ها به پیروز شدن عادت دارند.

سولسشایر در ادامه افزود: آماده شدن برای این بازی‌ها دشوار است. همیشه دیدن بازیکنان از نزدیک خوب است. شاید از طریق تلویزیون هم چیزهایی دستگیرتان شود اما با دیدن آن‌ها از نزدیک، فضاها، الگوها و قواعد متفاوتی را مشاهده می‌کنید. مثلا وصف سرعت امباپه عملا غیرممکن است! سیستم کمک داور ویدئویی اخیرا به بخشی از فوتبال تبدیل شده. بازیکنان در حال عادت کردن به این مسئله هستند و در طول بازی‌های جام حذفی انگلیس شاهد استفاده از این سیستم بودیم. امیدوارم داوری بازی مشکلی نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.