سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی آمیا اعلام کرد قرار نداشتن تیمش در جایگاه واقعی خود در جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه غم‌انگیز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آمیا در بازی هفته بیست‌وچهارم لوشامپیونه با پاس گل سامان قدوس یک بر صفر از سد تیم کان گذشت و با ۲۱ امتیاز به رده شانزدهم جدول صعود کرد.

سامان قدوس درباره احساسش پس از این پیروزی به سایت le۱۱amienois گفت: هر چند که خسته بودم اما احساس بسیار خوبی دارم. زمان زیادی از بازی که ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشتم گذشته است اما احساس بسیار خوبی دارم. به طور کلی از پیروزی در بازی برابر کان خوشحال هستم. پیروزی در این بازی بسیار مهم بود و در طول تمرین‌های هفته اخیر صحبت‌های زیادی میان بازیکنان صورت گرفت. توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم اما اشتباهاتی نیز مرتکب شدیم. کونته گل بسیار زیبایی زد و آمیا شایسته پیروزی بود.

وی درباره بازگشت موفقیت‌آمیز خود در ترکیب تیم آمیا پس از پایان جام ملت‌های آسیا و همچنین گلزنی کونته که دوران مصدومیتش را پشت‌سر گذاشته است اظهار داشت: بازی با کان بازگشت خوبی برای من و کونته بود اما تمام بازیکنان تیم آمیا خوب بازی کردند. یک بازی گروهی را به نمایش گذاشتیم و مهم این است روند کنونی را برای بازی‌های آینده نیز ادامه دهیم. فقط در این شرایط می‌توانیم پیروز شویم.

سامان قدوس در رابطه با تاثیرگذاری پیروزی برابر کان در او برای ادامه بازی‌های لوشامپیونه فرانسه خاطرنشان کرد: این پیروزی خیلی مهم بود اما باید مبارزه خود را ادامه دهیم. ۲ بازی سخت با تیم‌های مارسی و نیس پیش‌رو داریم. باید فقط به بازی برابر مارسی کنیم و با تمرین‌ مهیای پیروزی شویم. غم‌انگیز است که آمیا در جایگاه واقعی خود در جدول رده‌بندی لوشامپیونه قرار ندارد اما در هر بازی باید تلاش و مبارزه کنیم تا شرایط کنونی‌مان را بهبود بخشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )