مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، معتقد است که نفت مسجدسلیمان نمایشی انتحاری مقابل پارس خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم درباره دیدار مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به اینکه نفت در بازی هفنه گذشته خود شکست خورد و این هفته در خانه بازی می‌کند، مسابقه بسیار سختی برای ما و نیز نفتی‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حریف برد می‌خواهد، فکر می‌کنم انتحاری بازی می‌کند که برای این اتفاق، برنامه داریم. امیدوارم بتوانیم این برنامه‌ها را در زمین پیاده کنیم و امیدوارم کیفیت زمین خوب باشد تا تاکتیک‌های خود را اجرا کنیم. امتیازاتی را در دیدارهای گذشته از دست دادیم و برای پیروزی به مسجدسلیمان آمده‌ایم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد ناداوری‌های رخ داده علیه تیمش گفت: اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان پیشرفت کند، باید سیستم VAR را در ایران اجرا کنیم. هرچقدر هم هزینه داشته باشد. مگر ما هزینه نمی‌کنیم؟ این سیستم می‌تواند خیلی به فوتبال‌مان کمک کند تا تیم‌ها به حق بالا بروند یا سقوط کنند.

«نمی‌دانم چرا در تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر، مقدمات اجرای VAR در کشور فراهم نشد و از این موضوع تعجب می‌کنم.» تارتار ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم این سیستم را در فوتبال ایران اجرا کند. چون باشگاه‌ها و تیم‌ها زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند. اجرا نشدن سیستم کمک‌داور ویدیویی به دلیل مشکلات مالی عجیب است. چون اینقدر در کشورمان پول داریم که بتوانیم به فوتبال‌مان کمک کنیم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: همیشه در این خصوص صحبت کردیم. تنها چیزی که پیش از بازی به آن فکر نمی‌کنیم، مشکلات مالی است. با کادر فنی و بازیکنان فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم. امیدواریم پس از مسابقه مشکلات‌مان پیگیری شود و تا قبل از نوروز، به اعضای تیم پرداختی داشته باشیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر گفت: با گذشت لیگ، مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود و کیفیت دیدارها پایین می‌آید. به خاطر حرفه‌ای نبودن لیگ برتر، دستگاه‌های پیشرفته ریکاوری را نداریم و تیم‌ها در نیم‌فصل تلاش می‌کنند با جذب بازیکن، مشکل کمبود بازیکن را جبران کنند که ما نیز چنین کاری کردیم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا نفت مسجدسلیمان به اولین تیمی تبدیل می‌شود که ۶ امتیاز برای پارس به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: هدف‌مان همین است، اما کار سختی پیش رو داریم. نفت مسجدسلیمان هم از این مسابقه برد می‌خواهد و این به جذابیت‌های بازی کمک می‌کند. مطمئن باشید هر دو تیم هجومی بازی می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )