مهدی زبیدی مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که داوری بازی با پرسپولیس مشکلی نداشت.

مهدی زبیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر پرسپولیس گفت: این بازی برای هر دو تیم سخت بود و تلاش هر دو تیم هم رسیدن به برد بود. ما به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و خیلی تلاش کردیم تا برنده شویم. افشین قطبی هم قبل از بازی به ما گفته بود که اگر ساده بازی کنیم و سازماندهی تیمی خود را حفظ کنیم، برنده خواهیم شد. ما به خوبی پرسپولیس را پرس کردیم و در مجموع نمایش خوبی داشتیم. خوشحالم که با این برد، مردم اهواز و هواداران فولاد را خوشحال کردیم.

وی در خصوص گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، تصریح کرد: ما روی این گل تمرین کرده بودیم و خوشحالم که با تمرین کردن روی چنین صحنه‌هایی به گل رسیدیم. قبل از بازی هم بیت‌سعید به من گفته بود که گل می‌زنم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد. گلم را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنم.

زبیدی در رابطه با اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور این مسابقه تصریح کرد: من معتقدم که داور هم مثل هر انسانی ممکن است اشتباه کند، اما نظر خودم این است که داوری بازی با پرسپولیس مشکلی نداشت. پنالتی ما که درست بود. در ضمن گل فولاد هم که آفساید اعلام شد، صحیح بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.