سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید تمرکزش روی بازی تیمش برابر عراق است.

مارکو اکتاویو در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شرایط سختی در مسابقات آسیایی تایلند پیش روی تیمش قرار دارد، گفت: تنها به دیدار نخست برابر عراق و پیروزی برابر این تیم فکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که در بندرعباس به دعوت باشگاه شهرداری بندرعباس اردوی خوبی را در حال برگزاری هستیم و تمامی شرایط یک اردوی مناسب فراهم است. اطمینان دارم برگزاری این اردو کمک بزرگی برای حضوری موفق در مسابقات آسیایی تایلند که حکم انتخابی جام جهانی دارد، خواهد بود. شرایط خیلی سختی پیش رو داریم و تنها فکرمان برگزاری در نخستین دیدار برابر عراق است و هر بازی شرایط خود را دارد و باید بازی به بازی پیش رویم.

اکتاویو با اشاره به اینکه فدراسیون تمامی سعی و تلاش خود برای آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی فوتبال ساحلی فراهم کرده است، اضافه کرد: پس از لغو اردوی برزیل با حمایت‌های فدراسیون دو اردوی مناسب در بوشهر و بندرعباس برگزار کرده‌ایم و به‌طور حتم فدراسیون به دنبال فراهم کردن بهترین شرایط ممکن برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان گفت: فدراسیون فوتبال خود به خوبی واقف است که تیم فوتبال ساحلی ایران، دوم جهان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.