هفته بیستم لیگ دسته یک با انجام هفت بازی امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته بیستم لیگ دسته یک امروز (پنج‌شنبه) ساعت ۱۴ با برگزاری هفت بازی همزمان برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی‌ها گل‌گهر سیرجان با نود ارومیه و بادران تهران مقابل گل‌ریحان البرز صف‌آرایی خواهد کرد.

گل‌گهر سیرجان که با ۳۶ امتیاز و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته گذشته و همچنین شکست سرخ‌پوشان پاکدشت برابر نود ارومیه، صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته یک است، این هفته نیز با نود ارومیه دیدار می‌کند.

گل‌گهر سیرجان در نیم فصل اول موفق شد این تیم ارومیه‌ای را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. نود ارومیه که با شکست شاگردان فرهاد کاظمی در هفته گذشته، انگیزه‌های مصاعفی پیدا کرده، برای جبران نتیجه بازی رفت پا به ورزشگاه امام علی سیرجان می‌گذارد.

در دیگر بازی، گل‌ریحان البرز و بادران تهران در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که به ترتیب با ۲۶ و ۲۵ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول جای دارند و در صورت تزلزل شاهین بوشهر و آلمینیوم اراک می‌توانند با کسب سه امتیاز این بازی، به رده‌های بالاتر جدول صعود کنند. این دو تیم تا به حال ۵ بازی رسمی انجام داده‌اند که دو بازی با پیروزی گل‌ریحان البرز پایان یافته و سه بازی با نتیجه مساوی به تمام شده است.

در بازی‌ مهم دیگر امروز، آلومینیوم اراک به مصاف مس کرمان می‌رود. یاران دست‌نشان که هفته گذشته به شاگردان وینگو بگوویچ باخته‌اند، در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز هستند تا خود را در نیمه بالای جدول رقابت‌ها نگه دارند. از طرفی دیگر شاگردان فراز کمالوند با ۲۷ امتیاز، پنجم هستند و با شکست مس کرمان می‌توانند حداکثر دو رتبه خود را به صدر جدول نزدیک کنند. آخرین دیدار این دو تیم با برتری یک بر صفر مس کرمان پایان یافته و این مساله انگیزه یاران کمالوند را برای جبران دیدار رفت دو چندان می‌کند.

در این هفته شهرداری ماهشهر و کارون اروند خرمشهر استراحت دارند و دیداری را پشت سر نمی‌گذارند.

برنامه هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک به شرح زیر است:

پنجشنبه ۴ بهمن ماه

فجر سپاسی – خونه به خونه ساعت ۱۴:۰۰

مس کرمان – آلومینیوم اراک ساعت ۱۴:۰۰

بادران تهران – گل‌ریحان البرز ساعت ۱۴:۰۰

شهرداری تبریز – شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۴:۰۰

سرخ‌پوشان پاکدشت – قشقایی شیراز ساعت ۱۴:۰۰

گل‌گهر سیرجان – نود ارومیه ساعت ۱۴:۰۰

ملوان – مس رفسنجان ساعت ۱۴:۰۰

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.