کارلوس کی‌روش امروز با خبرنگاران در تمرین تیم ملی مصاحبه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک روز پس از تساوی مقابل عراق و صعود به عنوان سرگروه،کارلوس کی روش در تمرین تیم ملی با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت.

کی روش در ابتدا گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در بازی دیروز توانستیم موقعیت‌های متعددی را خلق کنیم و با قدرت کارمان را انجام دادیم.بازیکنان تیم ملی عراق سعی داشتند در زمانی‌هایی بازی را عصبی و احساسی دنبال کنند و مُخِل فوتبال بازی کردن بازیکنان ما شوند, اما بازیکنان من یکبار دیگر نشان دادند که وقتی زمان لازم برسد جنگجویان واقعی در زمین هستند. ما در این بازی توانستیم تعادل لازم را حفظ کنیم و به عنوان تیم نخست گروه‌مان به دور بعد صعود کنیم.

کی‌روش در واکنش به شایعاتی که پیرامون توافق او با فدراسیون کلمبیا مطرح شده است،‌ گفت: قبل از اینکه بخواهم در مورد آینده تیم ملی و کی‌روش صحبت کنم، صحبت حال مهم‌تر است. در شرایط فعلی ما توانستیم بدون دریافت گلی سه بازی اول را پشت سر بگذاریم و هفت گل هم به ثمر رساندیم. پل اول را با توجه بازی‌های خوبی که انجام داده‌ایم،‌ پشت سر گذاشته‌ایم. جام ملت‌های واقعی از الان به بعد شروع می‌شود. تا اینجا بازی‌های ما برای این بود که امتیازات لازم را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

کی روش ادامه داد: از الان به بعد همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده خواهد بود. از الان به بعد شخصیت واقعی و روحی تیم را باید در بالاترین سطح نگه داریم. من اطمینان دارم بازیکنان من این را حس می‌کنند که من اینجا حضور دارم و حاضرم جانم را برای آنها بدهم. حاضرم برای آنها بمیرم، چون استحقاق این پایبندی را دارند. به تک تک بازیکنانم اعتماد بسیار زیادی دارم، عاشق آنها هستم و فکر می‌کنم بازیکنان هم از این تعهد من باخبر هستند و آنها هم آمادگی این را دارند که با انگیزه کامل هر کاری لازم است را انجام دهند. این مطلب مهم است. چهار روز بعد یک بازی بسیار مهم داریم که باید همه چیزمان را در آن بازی بگذاریم.

سرمربی تیم ملی ایران بیان داشت: از این پس تک تک بازی‌ها برای ما فینال جام ملت‌هاست و فرقی نمی‌کند چه تیمی روبه‌روی‌مان باشد. ما کاملاً به حریف احترام می‌گذاریم و همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنیم. روی بازیکنان و کادرم خیلی زیاد حساب باز کرده‌ام و هزار درصد به بازیکنان و کادرم اعتماد دارم. برای من حال و شرایط فعلی خیلی اهمیت دارد.نمی‌توانید بهترین شوید اگر بهترین‌ها را به چالش نکشید و آنها را شکست ندهید. اگر بخواهیم قهرمان آسیا شویم مطمئناً باید بزرگ‌ترین تیم‌ها را به چالش بکشیم. شاید بعضی‌ها در زندگی قرمز را دوست داشته باشند و به آبی علاقه‌ای نداشته باشند و همین‌طور برعکس، اما این سبک کاری من نیست. من در زندگی به همه حریفان احترام می‌گذارم. ما مغرور نیستیم که انتخاب کنیم چه تیمی روبه‌روی ما قرار بگیرد و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.