سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از باخت تیمش در دربی لندن از نگرانی زیادی خود بابت وضعیت تیمش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین شکست این فصل آرسنال در لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) در هفته بیست‌و‌دوم این رقابت‌ها در خانه وستهام در حالی رقم خورد که توپچی‌ها عملکردی ضعیف‌تر از حد انتظار ارائه کردند.

اونای امری، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت: نتیجه بدی گرفتیم و این ناراحت‌کننده است. من نگرانم. ما باید هم در بازی‌های خانگی، هم در بازی‌های خارج از خانه جنگنده باشیم. ما در بازی‌های خارج از خانه نتایج جالبی کسب نمی‌کنیم. امروز هم باید بیشتر از اینها بازی خودمان را به حریف تحمیل می‌کردیم. اگر بتوانیم در ۹۰ دقیقه جنگنده‌تر و با کیفیت بیشتری بازی کنیم، وضعیت بهتری خواهیم داشت. در این بازی بیش از اندازه در میانه میدان توپ را لو می‌دادیم. می‌توانستیم در نیمه دوم بازی باکیفیت‌تری ارائه کنیم، اما گل حریف روند بازی را تغییر داد. آنها در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتند.

فوتبال جهان| آرسنال دربی لندن را به وستهام باخت

امری در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه بازیکن به خدمت خواهد گرفت یا خیر، عنوان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم. باید به کارمان ادامه دهیم و اعتمادبه‌نفس‌‌مان را بالا ببریم. مسئولان باشگاه‌مان دارند کار می‌کنند، اما من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. این نتیجه بدی است، اما ما باید به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها درباره دلیل قرار ندادن مسعوت اوزیل در ترکیب این تیم مقابل وستهام هم عنوان کرد: من تصمیم گرفتم که این بازیکنان برای این بازی بهتر هستند. ما با اوزیل برده‌ایم و باخته‌ایم، اما من بازیکنانی را انتخاب کردم که لیاقت بیشتری برای بازی در این مسابقه داشتند. ما برای بردن بازی به اندازه کافی مهره داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.