باشگاه لیدزیونایتد از توبیخ سرمربی آرژانتینی جنجال‌آفرین خود به خاطر جاسوسی از تمرینات یکی از تیم‌های حریف توبیخ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، به دنبال اعتراف مارچلو بیلسا، سرمربی تیم فوتبال لیدزیونایتد در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس مبنی بر فرستادن یکی از دستیارانش برای زیرنظر گرفتن شیوه تمرینات تیم دربی کانتی، باشگاه لیدزیونایتد با انتشار بیانیه‌ای از برخورد با این مرد آرژانتینی خبر داد و از تیم حریف عذرخواهی کرد.

سرمربی سرشناس لیدز روز گذشته (جمعه) فاش کرد که یکی از دستیارانش را مأمور کرده تا تمرینات دربی کانتی، حریف قبلی لیدز را زیر نظر بگیرند که اظهارات او با موجی از انتقادات از سوی مقامات فوتبال و رسانه‌ها همراه شد.

اکنون نیز باشگاه لیدزیونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسمی در سایت خود از نارضایتی‌ این باشگاه از رویکرد سرمربی ۶۳ ساله‌اش خبر داده است.

در این بیانیه آمده است: در پی اظهارات مارچلو بیلسا، باشگاه با سرمربی تیم و دستیاران او جلسه‌ای کاری برگزار خواهد کرد تا به آنها اهمیت تمامیت و صداقت کاری که اصول کاری لیدزیونایتد هستند را یادآوری کند. همچنین مالک باشگاه ما، آندره‌آ رادریتزانی با مالک دربی کانتی مل موریس ملاقاتی داشته است تا به صورت رسمی از او بابت اقدامات مارچلو عذرخواهی کند. باشگاه لیدزیونایتد در این خصوص بیانیه دیگری منتشر نخواهد کرد.

فوتبال جهان| کارانکا از هدایت تیم انصاری‌فرد استعفا کرد

به دنبال گزارش مسئولان باشگاه لیدزیونایتد در خصوص حضور مشکوک یک فرد در اطراف زمین تمرینی تیم فوتبال لیدز، پلیس انگلیس به محل فراخوانده شد و از آن فرد بازجو‌هایی به عمل آورد، اما او را دستگیر نکرد. بیلسا که تیمش صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال انگلیس است، پس از بازی مردانش مقابل دربی کانتی تحت هدایت فرانک لمپارد، اعتراف کرد که یکی از دست‌اندرکاران باشگاه لیدز به محل تمرینات دربی کانتی رفته بوده است و مسئولیت حضور آن فرد در آنجا را برعهده گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.