سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از بازی با کره‌شمالی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال قطر از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه) در دومین بازی خود در گروه E جام ملت‌های آسیا به مصاف کره‌شمالی می‌رود. قطر در بازی نخست خود ۲ بر صفر از سد لبنان گذشت و کره‌شمالی نیز با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب عربستان شد.

فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از بازی برابر کره‌شمالی گفت: این بازی برای ما جهت صعود در جام ملت‌های آسیا و ادامه رقابت‌ها بسیار مهم است. قطر در بازی فردا به دنبال ۳ امتیاز است.

وی افزود: با شیوه خودمان برابر کره‌شمالی بازی می‌کنیم و می‌دانیم حریف قدرتمندی پیش‌روی ماست که در اندیشه پیروزی است. بدین‌خاطر قطر باید با نهایت آمادگی به میدان رود. در جام ملت‌های آسیا قدم به قدم پیش‌ می‌رویم و باید تمرکز زیادی برای بازی فردا و دیگر بازی‌ها داشته باشیم.

سانچس درباره شرایط عبدالکریم حسن نیز گفت: هنوز ۲۴ ساعت تا آغاز بازی پیش‌رو داریم و و شاید از ابتدا به میدان رود. البته نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی صحبت کنیم زیرا ما یک تیم هستیم.

حسن الهیدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال قطر نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بازی فردای ما برابر قطر بسیار مهم است زیرا می‌خواهیم به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. فکر می‌کنم این بازی سخت‌تر از بازی نخست قطر برابر لبنان باشد. کره‌شمالی نیز با توجه به شکست در بازی نخست برابر عربستان می‌خواهد در بازی فردا به پیروزی رسد. هدف قطر در جام ملت‌های آسیا کسب جام قهرمانی است اما قدم به قدم می‌خواهیم پیش برویم. الان کره‌شمالی را پیش‌رو داریم و باید پیروز شویم. قطر از هیچ تیمی در این رقابت‌ها هراسی ندارد و اثبات می‌کنیم قابت رقابت با هر تیمی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.