مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: انتظار داشتیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله رای بازی با گیتی پسند را صادر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال شهروند هفته گذشته در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت و در شرایطی که از حریفش پیش بود، بین دو نیمه با ورود تماشاگران اصفهانی به زمین و ضرب و شتم بازیکنان شهروند، این مسابقه نیمه تمام ماند.

سعید نجاریان مدیرعامل تیم شهروند در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم. انتظار داشتیم کمیته انضباطی بلافاصله بعد از بازی رای بدهد و اینکه چرا تا الان این رای معطل مانده است را نمی دانم.

وی افزود: انتظار داریم بازی سه بر صفر و یا پنج بر صفر به سود ما اعلام شود. امیدوارم کمیته انضباطی زودتر رای را اعلام کند تا شائبه ای ایجاد نشود. نتیجه این بازی برای ما و تعیین جایگاه تیم در مرحله پلی آف حساس است و همچنین کمک می کند سایر مسابقات با نظم بیشتری برگزار شود.

مدیرعامل تیم شهروند درباره تساوی این تیم مقابل مقاومت قرچک در شرایطی که از حریف پیش بود، تاکید کرد: ما ۴ بر یک از حریف پیش بودیم اما دقایق پایانی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. زمانی که از حریف پیش بودیم آنها چند مرتبه بازی را متوقف کردند و فشار حملاتمان کم شد وگرنه می توانستیم شش، هفت گل بزنیم. سه امتیاز این بازی می توانست به ما کمک زیادی کند ولی کادر فنی نتوانست بازی را مدیریت کند.

نجاریان یادآور شد: نتیجه این بازی برایمان خیلی خیلی اهمیت داشت. در بدترین زمان ممکن برد را از دست دادیم و فقط یک امتیاز گرفتیم. البته یکسری از بازیکنان هم مصدوم بودند و از این حیث هم کمبود بازیکن داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.