سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به سؤالات مربوط بخ نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی سابق لیورپول در لالیگا پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (پنجشنبه) در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا در خانه لوانته با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا نتیجه‌ای غیرمنتظره در کارنامه شاگردان ارنستو والورده به ثبت برسد.

در این بازی برخلاف بازی‌های لیگ، ارنستو والورده سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها به تعدادی از نیمکت‌نشین‌های تیمش از جمله فیلیپه کوتینیو میدان داد، کسی که تنها گل تیم میهمان را پنج دقیقه مانده به پایان مسابقه به ثمر رساند و همین اتفاق بهانه‌ای شد تا خبرنگاران درباره عدم حضور این بازیکن برزیلی در ترکیب بارسلونا در لالیگا سؤالاتی را مطرح کنند.

والورده هم اینگونه به این سؤالات پاسخ داد: زمانی که من عثمان دمبله را نیمکت‌نشین کرده بودم، همه می‌پرسیدند چرا او نیمکت‌نشین شده است. حالا که دمبله بازی می‌کند و کوتینیو نیمکت‌نشین شده همه می‌پرسند چرا کوتینیو نیمکت‌نشین است! بازیکنان باید کار و خودشان را ثابت کنند تا اوضاع را تغییر دهند. کوتینیو از وضعیتش راضی نیست. او باید بجنگد اما همین حالا هم یکی در میان بازی می‌کند. او به تیم ما چیزهای زیادی ارائه می‌کند و خواهد کرد.

شکست خفیف بارسلونا و برتری خارج از خانه سویا در جام حذفی اسپانیا

جیسون موریو، مدافع جدید بارسلونا هم مقابل لوانته اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد که البته شروعش چندان به یاد ماندنی نبود. با این حال والورده تأکید کرد که از عملکرد این بازیکن کلمبیایی راضی است.

وی افزود: من از عملکرد موریو راضی‌ام. او تجربه‌اش را نشان داد. این بازی برای بازیکنانی که کمتر فرصت بازی در کنار ما به دست آورده‌اند، سخت بود اما این هم بخشی از فوتبال است.

آسیب‌دیدگی خوان میراندا که جای خود را به سرخی روبرتو داد هم موضوع دیگری بود که والورده درباره‌اش توضیح داد. وی تأکید کرد: میراندا هیچ مشکل فیزیکی ندارد. من مجبور شدم او را تعویض کنم، چون این بهترین کاری بود که می‌توانستم برای کمک به تیم انجام دهم. خوان، بازیکنی جوان است و در آینده می‌تواند کلی کار برای ما انجام دهد.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها در پایان درباره بازی برگشت و اینکه چه برنامه‌ای برای جبران شکست بازی رفت داد، عنوان کرد: ببینیم چه می‌شود. ما برای جام حذفی انگیزه زیادی داریم. این تورنمنت فرصتی است که به تعدادی از بازیکنان‌مان فرصت بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.