حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی تیمی که مهاجمانش کمترین گل زده را دارند، می‌تواند یک کلاس درس عملی برای بهبود کیفیت کار آنها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی کاپیتان سالهای نه چندان دور استقلال بار دیگر به این تیم بازگشت، اما این بار در کسوت و قامت مربی.

مربی جدید و جوان آبی پوشان که از برجرسته ترین و بهترین گلزنان سالهای اخیر این باشگاه است، در مقطعی بعنوان مربی کارش را با این تیم آغاز کرد که آبی‌ها به شدت از فقدان مهاجمان چارچوب شناس و گلزن رنج می برند.

هرچند شرایط آماری در خط حمله آبی ها باتوجه به گلزنی در دو سه هفته پایانی مقابل تیم‌های پایین جدولی سپیدرود و صنعت نفت قدری بهتر شد و آنها حالا تنها اندکی بیشتر از یک گل به ازای هر بازی دارند، اما گل نزدن مهاجمان این تیم همچنان یکی از معضلاتی است که شفر با آن دست به گریبان است. به خصوص که در نقل و انتقالات زمستانی هم هیچ مهاجم جدید خارجی یا داخلی به این تیم اضافه نشده است.

حضور یکی از بهترین مهاجمان و برجسته ترین گلزنان سالهای اخیر تیم استقلال بعنوان مربی در کادر فنی آبی پوشان می تواند فرصت خوبی باشد برای مهاجمان این تیم که از ضعف گلزنی رنج می‌برند. این مهاجمان می‌توانند در جریان تمرینات استقلال به خوبی از تجربیات کاپیتان سابق این تیم بهره برداری کرده و از این تجربیات در جریان بازیها استفاده کنند.

آبی پوشان در نیم فصل نخست تنها ۱۸ بار موفق به گلزنی شده‌اند که سهم مهاجمان این تیم از این تعداد گل بسیار کم است. مرتضی تبریزی و روح الله باقری که اصلی ترین مهاجمان این تیم بودند هر کدام تنها یکبار موفق به گلزنی شدند و صیادمنش جوان که عملکرد بهتری نسبت به باقری و تبریزی داشت ۲ بار موفق به گلزنی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.