سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که علیرضا جهانبخش حتی اگر به بازی اول با یمن نرسد، به سایر دیدارهای جام ملت‌های آسیا می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت های آسیا با تیم های عراق، یمن و ویتنام همگروه است، روز ۱۷ دی ماه در اولین بازی خود به مصاف یمن خواهد رفت.

یکی از ابهامات تیم ملی بازی کردن علیرضا جهانبخش است که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و در روزهای گذشته تمرینات اختصاصی انجام داده است. هرچند که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران به بازگشت این بازیکن امیدوار است.

کی روش در این خصوص گفت: از نگاه فنی و پزشکی کاملا معتقدیم که جهانبخش می تواند خودش را به این مسابقات برساند حتی اگر او به بازی اول ما مقابل یمن نرسد.

پیش از این بازیکنانی نظیر سعید عزت اللهی و علی قلی زاده هم مصدوم شده بودند که عزت اللهی با نظر کادر فنی از لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت ها خط خورد ولی قلی زاده همانند جهانبخش اختصاصی تمرین می کند. این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که تیم ملی ایران در جام جهانی عملکرد خوبی مقابل پرتغال، اسپانیا و مراکش داشت و در این جام توانست ۴ امتیاز کسب کند.

کی روش در این خصوص هم گفت: به خاطر نمایش و عملکردی که تیم ملی ایران در جام جهانی داشت و این تصور که بازیکنان ما به تیم های خوب اروپایی خواهند رفت، لحظات خوبی داشتیم اما متاسفانه از ماه سپتامبر به اینطرف با موجی از مصدومیت ها مواجه شدیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اما ما یک گروه خوب از بازیکنان بادانش داریم و فقط نیاز داریم که این مشکلات را به امید و باور تبدیل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.