رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران، از تجهیز و بازسازی مجموعه ورزشی باشگاه استقلال از سوی مدیریت شهری خبر داد.

حجت نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در دوره قبلی مدیریت شهری، تصمیم بر این گرفته شد که ورزشگاه‌هایی در اختیار دو تیم فوتبال پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس قرار گیرد و بر همین اساس بنا شد تا با قرعه کشی میان دو تیم، ورزشگاه‌های شهید کاظمی و ورزشگاه امام رضا(ع) به تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس داده شود.

وی با بیان اینکه سرانجام ورزشگاه شهید کاظمی به تیم پرسپولیس و ورزشگاه امام رضا(ع) نیز به تیم استقلال داده شد، گفت: متاسفانه از همان ابتدا امکانات و تجهیزات دو ورزشگاه در یک سطح نبود و عملا امکاناتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، بیشتر از باشگاه استقلال بود.

نظری با اشاره به مشکلات ورزشگاهی که در اختیار باشگاه استقلال قرار داشت، گفت: در بازدیدی که اخیرا از اماکن ورزشی منطقه ۱۸ شهرداری تهران داشتم، از این ورزشگاه نیز بازدید کرده و متوجه شدم که وضعیت چمن مصنوعی، امکانات ورزشی، سکوها و ... در این ورزشگاه اصلا مناسب نیست و عملا امکان استفاده مفید از این مجموعه وجود نداشت.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه تکمیل فرآیند بازسازی را از شهردار منطقه ۱۸ خواستم، اظهارکرد: خوشبختانه شهردار منطقه که این بازسازی را آغاز کرده بود، استقبال خوبی از تجهیز همه‌جانبه این ورزشگاه کرد. در پیگیری‌های بعدی اطلاع دادند که عملیات بازسازی این ورزشگاه به خوبی در حال انجام است و در حال حاضر چمن مصنوعی زمین فوتبال و امکانات و تجهیزات ورزشگاه در حال نوسازی و تغییر است.

نظری با بیان اینکه استفاده از این ورزشگاه عمدتا به محل تمرین تیم‌های پایه باشگاه استقلال بدل شده، گفت: امیدوارم با افزایش امکانات بتوان خدمات مناسب‌تری به این تیم فوتبال و نوجوانان فوتبالیست در این تیم ارائه کرد. حتی امیدوارم در فازهای بعدی بتوانیم در تبدیل چمن مصنوعی به چمن هم به باشگاه استقلال کمک کنیم. کما اینکه این دست کمک‌ها به باشگاه پرسپلیس بیشتر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت شهری تفاوتی میان دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هنگام حضور تیم پرسپولیس در مسابقات آسیایی نیز ترتیبی دادیم تا امکان پخش مسابقه فوتبال از هفت تلویزیون شهری فراهم شود. آنچه که برای ما مهم است تساوی و رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات و امکانات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.