پیشکسوت آبی‌ها گفت: سپیدرود تیم سرسختی است و بازی با این تیم در رشت نمی‌تواند برای استقلال ساده باشد.

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آبی پوشان فعلا خوب بازی می‌کنند و امیدوارم در رشت هم مقابل سپیدرود به برتری برسند.

وی افزود: البته سپیدرود تیم خوبی است و در هفته‌های اخیر به لحاظ کیفی و انسجام تیمی رشد خوبی داشته و این موضوع در نتایج هفته‌های اخیر این تیم هم به چشم می‌آید.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال نسبت به اوایل فصل عملکردی به مراتب بهتر دارد و این نشان می‌دهد که تیم در نیم فصل دوم می‌تواند بسیار امیدوار کننده تر به میدان برود.

کارگرجم گفت: به اعتقاد من استقلال در نیم فصل دوم فاصله‌اش با صدر جدول کم می‌شود و به کورس قهرمانی می‌رسد. نگرانی ما زیاد بابت لیگ نیست و این تیم در نیم فصل دوم به شرایط خوب باز می‌گردد. اگر قرار باشد برای این تیم نگران بود، باید نگران لیگ قهرمانان آسیا بود.

وی اضافه کرد: البته استقلال ذاتا همیشه در آسیا نتایج خوبی می‌گیرد و ما امیدواریم که این نتایج امسال هم تکرار شود. اما پر واضح است که تیم برای آسیا باید تقویت شود. شنیدیم که باشگاه به دنبال چند بازیکن خوب برای پست‌های مختلف است که امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد. اما آنچه واضح است این است که تیم در هر سه پست نیاز به ترمیم و استخدام بازیکنان باتجربه برای آسیا دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )