پیشکسوت آبی پوشان گفت: تنها عاملی که در بازی استقلال مقابل سپیدرود ایجاد نگرانی می‌کند، برگزاری این بازی در چمن مصنوعی است.

مجاهد خذیراوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شفر بعد از هفته‌های زیاد، بالاخره ارنج دلخواهش را پیدا کرده و تیمش را با کمترین تغییر به میدان می‌فرستد. در دیدار این تیم مقابل صنعت نفت شاهد یک بازی کم اشتباه و روان از بازیکنان استقلال بودیم که این نشان می‌دهد بازیکنان هم اندک اندک با وظایفی که شفر برای آنها در تیم تعریف کرده کنار آمده‌اند.

وی افزود: خوبی استقلال این است که بازیکنان جوان خیلی خوبی دارد و اغلب این بازیکنان هم محصول تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه هستند. به اعتقاد من در نیم فصل دوم اضافه شدن بازیکنان با کیفیتی مثل شجاعیان و محسن کریمی به ارتقای سطح کیفی تیم بسیار کمک می‌کند.

خذیراوی با اشاره به دیدار آبی پوشان مقابل سپیدرود بیان داشت: علی کریمی هم تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده و تقابل تیم شفر و علی کریمی می‌تواند به یک بازی زیبا ختم شود و من امیدوارم این بازی به سود آبی پوشان خاتمه یابد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تنها عاملی که باعث نگرانی می‌شود، برگزاری این بازی در چمن مصنوعی است. سپیدرودی‌ها به بازی روی این چمن عادت دارند اما بازیکنان استقلال چنین عادتی ندارند و این می‌تواند باعث ایجاد دردسرهایی برای تیم ما در شهر رشت شود.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص گروه آسیایی استقلال گفت: واقعیت این است که گروه خیلی سخت است اما برای تیمی مثل استقلال نباید گروه ساده و سخت فرقی با هم داشته باشد. هدف استقلال این است که از این گروه بالا آمده و تا فینال هم پیش برود، پس نباید برایش تفاوت کند که با چه تیمی همگروه است و با چه تیمی بازی می کند.

خذیراوی تاکید کرد: ما خودمان که در گذشته با استقلال به آسیا می رفتیم هرچقدر گروه‌ها سخت‌تر می‌شد، ما بهتر بازی می کردیم و نتایج بهتری می‌گرفتیم. این خصلت تیم استقلال است که در مقابل تیم‌های سر سخت آسیایی بهتر بتواند خودی نشان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.