عضو کمیته فنی استقلال گفت: اگر آبی‌پوشان بتوانند دو دیدار خود برابر سپیدرود و پدیده مشهد را با پیروزی به پایان برسانند، در نیم فصل دوم می‌توانند به صدر جدول دست پیدا کنند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه آبی‌پوشان برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم سپیدرود یک تیم خوب و قدیمی است و از زمانی که کریمی سرمربی این تیم شده است، نتایج خوبی کسب کرده است؛ آنها عملکرد خوبی در زمین چمن مصنوعی داشتند، هر بازی که در رشت انجام دادند، توانستند نمایش خوبی از خود ارائه کنند و تلاش می‌کنند در دیدار روز جمعه برابر استقلال هم یک بازی تهاجمی از خود به نمایش بگذارند تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: بعد از تساوی با ماشین‌سازی، خیلی‌ها از عملکرد فنی استقلال ایراد گرفتند اما من همان روز هم گفتم درست است که آبی‌پوشان به تساوی دست پیدا کرده‌اند اما کار فنی و تاکتیکی آنها خوب بود و در دو بازی بعد برابر استقلال خوزستان و نفت آبادان به ۶ امتیاز دست پیدا کردند. آنها در دیدار برابر هم‌نام اهوازی خود اگرچه یک گل به ثمر رساندند اما هفت موقعیت خود را از دست دادند و در برابر نفت آبادان هم سه گل وارد دروازه حریف کردند و چند موقعیت خوب را با بدشانسی از دست دادند.

عضو کمیته فنی استقلال تأکید کرد: استقلال این روزها به جهت روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته و توانسته از سه راه مختلف یعنی ارسال از عمق، پاس‌های تودر و ارسال از جناحین، به امتیازات لازم دست پیدا کند. اگر آبی‌پوشان می‌خواهند نیم فصل را با موفقیت به پایان برسانند، باید دو دیدار باقی‌مانده خود برابر سپیدرود و پدیده مشهد را با پیروزی به پایان برسانند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنانی برای نیم فصل باید مد نظر آبی‌پوشان باشند؟ تصریح کرد: استقلال این روزها می‌تواند با بازگشت مرتضی آقاخان، محسن کریمی و داریوش شجاعیان که هر سه مصدوم بودند، شرایط بهتری پیدا کرده و اگر بازیکنانی که مد نظر شفر هستند، به استقلال بپیوندند، قدرت دوچندان پیدا خواهد کرد و نیم فصل دوم را می‌تواند با اقتدار شروع کرده و خود را به صدر جدول نزدیک کند. من معتقدم استقلال به یک پلی‌میکر نیاز دارد تا بتواند مهاجمان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داده و با پاس‌های دقیقش، باعث شود آبی‌پوشان حرکت رو به جلوی بیشتری داشته باشند.

عضو کمیته فنی استقلال اظهار داشت: خیلی‌ها این روزها استقلال را مورد انتقاد قرار می‌دهند ولی باید بدانید که کادر فنی و همه تلاش می‌کنند که این تیم موفق باشد اما تغییرات پی‌درپی که در این تیم به وجود آمد، باعث شد تا آبی‌پوشان نتوانند به هماهنگی کامل دست پیدا کنند.

فریبا با بیان اینکه کارشناسان معتقدند آبی‌پوشان در نیم فصل اول دچار نوسان زیادی شده‌اند، گفت: نوسان استقلال بی‌دلیل نبوده است. این تیم در ابتدای فصل بازیکنان بزرگی را از دست داد، به جوانان روی آورد و بازیکنان جدیدی به خدمت گرفت، تا با قدیمی‌ها هماهنگ شود، البته زمان زیادی برد اما خدا را شکر در هفته‌های پایانی دیدیم که آبی‌پوشان از لحاظ فنی و تاکتیکی، نمایش قابل قبولی ارائه داده و امتیازات خوبی کسب کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته شده است که لیگ ایران به دلیل اردوها و بازی‌های جام ملت‌های آسیا تا اواخر بهمن تعطیل خواهد بود و کادر فنی صلاح دانسته که ۱۵ روز تمرین را تعطیل کند، افزود: اگر لیگ ۷۰ روز تعطیل باشد، اشکالی ندارد و ۱۵ روز تعطیلی طبیعی است ولی متأسفانه اینها متضرر می‌شوند و باید دوباره یک دوره بدنسازی کامل را انجام داده تا به شرایط آرمانی بازگردند.

فریبا در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا امیدی به استقلال است که بتواند در نیم فصل دوم به صدر جدول برسد؟ خاطرنشان کرد: این موضوع امکان‌پذیر است و در آن شکی نیست به شرط آنکه آبی‌پوشان بتوانند ۶ امتیاز دیدار برابر سپیدرود رشت و پدیده مشهد را از آنِ خود کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )