توسلی: قهرمانی ایران در آسیا نشان از پتانسیل بالای بازیکنان می دهد/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان درباره انتخاب گفت: این انتخاب شدن به خاطر قهرمانی در  جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا است چون تیم ملی‌مان در تورنمنت و بازی‌های جهانی حضور نداشته و قطعا به خاطر قهرمانی آسیا است.  از اینکه نه تنها من بلکه فوتسال بانوان ایران دیده می‌شود واقعا خوشحال هستم و فکر می‌کنم قهرمانی در جام ملت‌ها کاری کرد که تک تک بازیکن تیم ملی درجهان دیده شوند.

وی ادامه داد: با وجود تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند که صاحب سبک در فوتسال هستند و برنامه ریزی‌هایشان نسبت به ما بهتر است به گونه‌ای که دائما در تورنمنت‌های جهانی شرکت می‌کنند اما تیم ملی ایران در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸  قهرمان جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا شد.  بازیکنان ما همیشه یک سال در اردو هستند و بعد به مسابقات اعزام می‌شوند پس قهرمانی در این شرایط پتانسیل بالای فوتسال بانوان ایران را نشان می‌دهد. تیمی که سال ۲۰۱۵ قهرمان می‌شود و با همه سختی‌هایی که وجود دارد از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کند مشخص است که پیشرفت کرده است. 

توسلی در پایان گفت: از هم تیمی‌های خود و کسانی که به تیم ملی برای قهرمانی در آسیا کمک کردند تشکر می کنم. شاید این عنوان فردی باشد ولی می‌دانیم که اگر مجموعه یک تیم عملکرد خوبی نداشته باشد این عناوین فردی هم کسب نمی شود. شاید اگر در آسیا قهرمان نمی‌شدیم من هم جزو ۱۰ بازیکن برتر نبودم. به همین دلیل از هم تیمی‌هایم و کسانی مثل آقای فراشی، آقای صانعی و خانم مظفر تشکر می‌کنم. همچنین از فدراسیون فوتبال هم  تشکر می‌کنم چون در یک سال گذشته نگاه ویژه‌ای به فوتسال بانوان داشت، اردوهای مستمر و بازی‌های تدارکاتی خوب برای تیم ملی در نظر گرفت. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.