مشاور فنی دروازبانان تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: استعدادهای فراوانی در بخش دروازبانی وجود دارد که با پرورش آنها می توان سنگربانان خوبی را در اختیار تیم های ملی قرار داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد حبیبی، مشاورفنی دروازبانان تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: به منظور بررسی و در اختیار داشتن برترین دروازبانان، اردوی انتخابی را برگزار تا بتوانیم برترین ها را در این رشته انتخاب و در نهایت پرورش دهیم.  در این اردو که ۲۴ دروازه بان دعوت شده اند متاسفانه ۴ دروازبان از استانهای گیلان، خراسان رضوی، مازندران و گلستان غایب هستند.

وی در ادامه بیان کرد: در این اردوی انتخابی از رده های نونهال، نوجوان و جوان دعوت به عمل آمده تا بتوانیم با ارزیابی آنها و نحوه عملکردشان، برترین ها را برای اردوهای نهایی انتخاب کنیم. بدون شک استعدادهای فراوانی در ایران پهناور وجود دارد که باید پرورش دهیم. همانطور که می دانید مرحله بعدی بازیهای قهرمانی آسیا در اسفند ماه برگزار می شود و قصدمان این است که با پشتوانه سازی برای بخش دروازبانی شرایط مناسبی را برای تیم های ملی فراهم کنیم.

حبیبی درباره تدابیر خود مبنی بر پیشرفت مسئله دروازه بانی در تیم های بانوان گفت: طبیعی است که برنامه هایی برای این موضوع داشته باشم چرا که مسئولیت تربیت و آموزش مربیان دروازه بانی و همینطور کشف و آماده سازی گلرهای تیم ملی را در اختیار دارم که باید آن را به نحو احسنت انجام دهم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان شرایط مناسبی را برای تیم های ملی فوتبال بانوان ایجاد کرده تا بازیکنان با فراغ خاطر و در بهترین شرایط خود را برای حضوری پرقدرت در مسابقات آماده کنند که جا دارد از دبیرکل فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان بخاطر حمایتشان قدردانی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.