مدافع مصدوم تیم پرسپولیس مراحل درمان خود را قبل از عمل جراحی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز از هفته سیزدهم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. * قبل از تمرین چند تن از اقوام کریم باقری در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده و خوش وبش گرمی با او داشتند.

* بازیکنان ابتدا به بدنسازی پرداختند و سپس زیر نظر برانکو به دو گروه تقسیم شده و به پاس تک ضرب و کارهای ترکیبی روی آوردند. کارهای استقامتی، سانتر از جناحین و تمرین گلزنی بخش‌های بعدی تمرین بود.

* حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و به تشویق برانکو و بازیکنان پرداختند.

* محمد انصاری که در دیدار برگشت تیمش مقابل کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار پارگی رباط صلیبی شد امروز مراحل درمان خود را زیر نظر پزشک تیم آغاز کرد.

* در جریان تمرین شوخی و کری‌های سیدجلال باعث شد بازیکنان در حالت خنده برای لحظاتی او را کتک بزنند.

* علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، بشار رسن و حمیدرضا طاهرخانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و امید در تمرین پرسپولیس غیبت دارند.

* در پایان تمرین مسئول رسیدگی به چمن ورزشگاه شهید کاظمی از برانکو خواست باشگاه در زمینه نگهداری چمن باید به او کمک مالی کند و برانکو نیز در واکنش به شوخی گفت؛ می‌ترسم باشگاه به تو پول بدهد و خرج هزینه شخصی کنی!

* تمرینات سرخپوشان در روز‌های جمعه و شنبه از ساعت ۱۱ در همین محل برگزار خواهد شد و تمرین روز شنبه این تیم هم در زمین چمن پژوهشگاه انجام خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.