محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: مقابل سپاهان کار سختی داریم، ولی برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و بازیکنان با اشتیاق زیادی تمرین می‌کنند. انگیزه آنها در تمرینات مرا به وجد می‌آورد و امیدوارم که تا پایان نیم‌فصل نتایج خوبی بگیریم. ما کمبود بازیکن داریم و در بازی با سپاهان هم چند بازیکن‌مان را در اختیار نخواهیم داشت، به همین دلیل باید در نیم‌فصل چند بازیکن خوب در اختیار بگیریم و با قدرت بیشتری به جنگ حریفان برویم.

محمدرضا مهاجری: خدا را شکر می‌کنیم که مصدوم ندادیم/ کمبود بازیکن داریم

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر سپاهان خاطر نشان کرد: کار ما برابر سپاهان سخت است، چون آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و کادر فنی باتجربه‌ای هم سپاهان را هدایت می‌کند. آنها در بازی با سایپا چند بازیکن خودشان را در اختیار نداشتند، ولی برنده شدند، این نشان می‌دهد که سپاهان تیم پرمهره‌ای است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی تصریح کرد: نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست، ولی تلاش ما این است که برنده از زمین بیرون بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.