فوتبال جهان - زلاتکو دالیچ با وجود سقوط به لیگ B از شاگردانش گله‌ای ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو دالیچ پس از شکست ۲ بریک در خانه تیم ملی انگلیس و سقوط تیمش به لیگ B ملت‌های اروپا دلیلی برای ابراز نارضایتی از شاگردانش نداشت.

سرمربی تیم ملی کرواسی در پایان بازی اظهار داشت: باختیم اما جنگیدیم و شکست خوردیم. شجاعانه بازی کردیم و بهترین عملکردمان را به نمایش درآوردیم. اشتباهاتی داشتیم مثلا هر ۲ گل را از ضربه شروع مجدد دریافت کردیم. ربیچ و ورسالیکو را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، با این حال هرچه در توانمان بود، نشان دادیم.

او در ادامه افزود: به انگلیس بابت صعودش تبریک می گویم اما تبریک ویژه من برای بازیکنانم در تیم ملی کرواسی است که با تلاش زیاد، یک سال درخشان را رقم زدند. از بسیاری جنبه‌ها، آینده درخشانی برای خودمان ساخته‌ایم.نیمه اول خوبی نداشتیم و خوش‌شانس بودیم که با تساوی به رختکن رفتیم.در نیمه دوم به خصوص پس از گل، بهتر کار کردیم اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. ۲ گل را روی ضربات شروع مجدد دریافت کردیم. گلایه ای نداریم و نتیجه را عادلانه می‌دانم.متاسفانه ترکیب محدودی در اختیار داشتم. با مصدومیت ورسالیکو و ربیچ عملا ۵ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم برای همین در ۱۵-۲۰ دقیقه پایانی از نظر فیزیکی دچار مشکل شدیم.

دالیچ تصریح کرد که به عملکرد کشورش در سال ۲۰۱۸ افتخار می‌کند: فقط می توانم به دستاوردهایمان در سال ۲۰۱۸ افتخار کنم. ما کشور کوچکی هستیم و هنوز تجهیزات و زیرساخت‌های دسته اولی نداریم. با همه این محدومیت‌ها به نتایج بزرگی رسیدیم. نایب قهرمان جهان شدیم و بازیکنانم باید به دستاوردهای خودشان افتخار کنند.

انگلیس به نیمه‌نهایی راه یافت، کرواسی سقوط کرد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )